logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۵۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان:

حفاظت از عرصه های ملی و طبیعی باید به مطالبه عمومی تبدیل شود

حفاظت-از-عرصه-های-ملی-و-طبیعی-باید-به-مطالبه-عمومی-تبدیل-شود

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان ضمن تاکید بر لزوم تبدیل فرهنگ حراست از عرصه های ملی از سوی مردم به یک مطالبه عمومی گفت: خوشبختانه در این حوزه مشارکت های سمن‌ها نظیر مهرانه و روزبه را جلب کردیم.

به گزارش موج رسا; خلیل آقاجانلو در نشست هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی که در سالن جلسات حوزه ریاست سازمان جهادکشاورزی با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل منابع طبیعی استان زنجان در اجرای برنامه‌های حفظ و حراست از اراضی با هدف افزایش مشارکت‌های مردم، محورهای مربوط به تبیین نقش و اهمیت منابع طبیعی، موضوعات دینی و فرهنگی و ابعاد علمی را در سال 96 در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به بهره‌مندی این دستگاه از ظرفیت‌های بین‌المللی نظیر یونسکو، همیاران طبیعت با هدف ارائه آموزش‌های حراست از منابع طبیعی و ملی به منظور تربیت جامعه از پایه تصریح کرد: پروژه‌های مشارکتی را در مناطق هدف استان پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان ضمن تاکید بر لزوم تبدیل فرهنگ حراست از عرصه‌های ملی از سوی مردم به یک مطالبه عمومی افزود: خوشبختانه در این حوزه مشارکت‌های سمن‌ها نظیر مهرانه و روزبه را جلب کردیم.

در پایان مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در نشست برنامه‌های اداره متبوع در هفته گرامیداشت منابع طبیعی و پیشنهادات خود برای برگزاری مراسم ویژه این هفته را ارائه کردند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر