logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۱
[ شناسه خبر : ۵۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به دلیل مصدومیت؛

کشتی‌گیر زنجانی مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد/ نصیری در وزن 70 کیلوگرم کشتی می‌گیرد

کشتی‌گیر-زنجانی-مسابقات-قهرمانی-آسیا-را-از-دست-داد-نصیری-در-وزن-70-کیلوگرم-کشتی-می‌گیرد

کشتی‌گیر عنوان دار زنجانی گفت: به دلیل مصدومیت در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی نخواهم گرفت.

میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا که اسفندماه در قرقیزستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مصدومیت سبب شده تا نتوانم به مسابقات قهرمانی آسیا برسم.

وی با بیان اینکه در وزن 65 کیلوگرم امامی در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی می‌گیرد، ابراز کرد: بنده از 40 روز گذشته مصدوم شدم و این مصدومیت سبب شده تا به مسابقات قهرمانی آسیا نرسم.

این کشتی‌گیر زنجانی تصیریح کرد: متاسفانه در این 40 روز کسی از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی حال بنده را نپرسیده است، شاید انتظارات من زیاد است اما با یک تماس حالم را جویا شوند.

وی با اشاره به بازیهای آسیایی جاکارتا خاطرنشان کرد: انتخابی این مسابقات در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که بنده خودم را برای این انتخابی آماده خواهم کرد.

نصیری گفت: با توجه به شرایط فعلی و قانون وزن کشی به احتمال زیاد در وزن 70 کیلوگرم کشتی بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 70 کیلوگرم سیداحمد محمدی حضور دارد که برای حضور در بازیهای آسیایی باید این حریف را از پیش رو بردارم.

کشتی‌گیر ارزنده استان زنجان با تاکید بر اینکه تمام تلاشم را برای کسب موفقیت در بازیهای آسیایی جاکارتا به کار می‌گیرم، اظهار کرد: برای موفقیت در این بازیها در درجه نخست باید حریفان داخلی را از پیش رو بردارم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر