logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۵۹۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

ارائه تسهیلات به 150 طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان/ 12مستند تلويزيوني از اردوهاي جهادي زنجان تولید شد

ارائه-تسهیلات-به-150-طرح-اقتصاد-مقاومتی-در-استان-زنجان-12مستند-تلويزيوني-از-اردوهاي-جهادي-زنجان-تولید-شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: به 150 طرح تسهيلات بانكي به مجريان طرح هاي اقتصاد مقاومتي، صنايع دستي، تبديلي و مشاغل خانگي ارائه شده است.

فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: نشريه منهاي نفت به تيرا‍‍‍ژ هزار جلد و توزيع در سطح عموم در دست تهیه است.

وی از توليد سرود بسيج سازندگي در سال جاری خبر داد و گفت: توليد بيش از 12مستند تلويزيوني از اردو هاي جهادي و طرح هجرت 3 از اقدامات انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به انعقاد قرارداد با بانك انصار براي ساخت دو مدرسه،خاطرنشان کرد: یک هزار  و500 مورد نیز تهيه و توزيع البسه، كاور و آفتابگير در اردو هاي هجرت و جهادي انجام شده است.

امندی خاطرنشان کرد: همايش تجليل از گروه هاي جهادي نمونه در عرصه هاي سازندگي و اقتصاد مقاومتي2 در دو نوبت در سال جاری انجام شد.

وی گفت: ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي در زمینه اقتصاد مقاومتي، مشاغل خانگي، صنايع دستي و طرح هاي صنايع تبديلي از اقدامات انجام شده است که به752 نفر در نواحي تابعه این آموزش ها ارائه شده است.

این مسئول از  برگزاري نمايشگاه اقتصاد مقاومتي و صنايع  تبديلي در سطح نواحي به تعداد  9 مورد و 1  مورد كشوري خبرداد و گفت: برگزاري  همايش طلايه داران اقتصاد مقاومتي، صنايع تبديلي و ايده هاي برتر كار آفريني و اشتغال از دیگر اقدامات انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بیان داشت:به 150 طرح تسهيلات بانكي به مجريان طرح هاي اقتصاد مقاومتي، صنايع دستي، تبديلي و مشاغل خانگي ارائه شده است.

امندی افزود: برگزار آموزش ويژه تسهيل گران صندوق هاي قرض الحسنه در سه مرحله كشوري كه 1 مرحله در زنجان برگزار شد از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به حضور فعال و همه جانبه مجموعه بسيج سازندگي استان و نواحي به همراه 10گروه جهادي درمنطقه زلزله زده كرمانشاه و سرپل ذهاب،گفت:امداد رساني، اسكان اضطراري و اسكان موقت درشش روستا از اقدامات انجام شده محسوب می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر