logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۵۹۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

حق جلسه اعضای شورا ساعتی 55 هزار تومان است/ برای تحقق بودجه تلاش دوچندان لازم است

حق-جلسه-اعضای-شورا-ساعتی-55-هزار-تومان-است-برای-تحقق-بودجه-تلاش-دوچندان-لازم-است

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه اعضای شورا حقوق دریافت نمی‌کنند، گفت: حق جلسه اعضای شورا ساعتی 55 هزار تومان است.

به گزارش موج رسا; احمدی نصیری امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به تحویل به موقع بودجه از طرف شهرداری به شورای شهر زنجان اظهار کرد: اعضای شورا نیز بودجه را در وقت مناسب مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه گاهی در توزیع خدمات شهری به مناطق کم برخوردار کم‌لطفی‌هایی صورت گرفته است، ابراز کرد: ساماندهی بودجه فرهنگی و اجتماعی و شفاف‌سازی آن نباید به مخالفت با فعالیت‌های مذهبی تعبیر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه موازی‌کاریها زیاد است، خاطرنشان کرد: عدم ساماندهی سبب شده تا اشخاص و سازمانها توقع داشته باشند و گاهی این موضوع سبب ایجاد رانت و حیف و میل بیت‌المال می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه فرهنگی در دریافتها و پرداختها ساماندهی شود، عنوان کرد: تکالیف باید در مدیریت شهری اولویت‌بندی شوند و براساس منابع پیگیری‌ها انجام شود.

نصیری با اشاره به اینکه برای تحقق بودجه تلاش دوچندان لازم است، افزود: انتظار مردم و اعضای شورا این است که این بودجه تحقق یابد و در این راستا مسئولان شهری برنامه‌ریزی و جدیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که برای تحقق بودجه تلاش می‌کنند، باید مورد تشویق قرار گیرند، گفت: مردم از طولانی شدن روند اجرای پروژه‌ها گله‌مند هستند و در این راستا نیاز است تا پروژه‌های شاخص زمان بندی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد تا پروژه‌ای که در عرض چند ماه می‌تواند به اتمام برسد سالها طول بکشد، اظهار کرد: در آستانه سال جدید قرار داریم و در این راستا باید آمادگی کامل داشته باشیم.

وی بیان کرد: شهر زنجان شهر مسیر است و باید تلاش شود تا ایم شهر مسیر تبدیل به شهر مقصد شود و هموطنان با خاطره خوش از شهر ما بروند.

نصیری در پایان با بیان اینکه اعضای شورا به هیچ عنوان حقوق دریافت نمی کنند، گفت: اعضای شورا حق جلسه دریافت می‌کنند که ساعتی 55 هزار تومان است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر