logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۵۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان:

راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری نیاز استان زنجان است/ حضور 2 وزنه‌بردار زنجانی در اردوی تیم ملی جوانان

راه‌اندازی-خانه-وزنه‌برداری-نیاز-استان-زنجان-است-حضور-2-وزنه‌بردار-زنجانی-در-اردوی-تیم-ملی-جوانان

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان گفت: راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری نیاز استان زنجان است.

به گزارش موج رسا; سعید امیدی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه چهار رویکرد را در هیئت وزنه برداری استان دنبال کردیم، اظهار کرد: منش پهلوانی، رعایت اخلاق، احترام به پیشکسوتان، میدان دادن به جوانان و ایجاد محیط بی‌حاشیه نخستین رویکرد ما در هیئت بوده است.

وی با اشاره به اینکه دومین رویکرد ما در هیئت بحث استعدادیابی بوده است، ابراز کرد: رویکرد سوم ما بحث آموزش ورزشکاران، مربیان و داوران بوده که به صورت جدی پیگیری شده است.

رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان ایجاد فضای رقابتی بین شهرستانها را چهارمین رویکرد هیئت دانست و تاکید کرد: هیئت‌های شهرستانی در ابهر، خرمدره و خدابنده فعال شده و سعی داریم در دیگر شهرستانها نیز فعال کنیم.

وی با اشاره به نقش خانواده وزنه‌برداری استان در کسب موفقیت‌های این رشته ورزشی از کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز تشکر کرد.

امیدی با بیان اینکه 53 مدال ملی و بین‌المللی در این چهار سال کسب شده است، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که در چهار سال آینده با استعدادهایی که شناسایی شده به مدالهای آسیایی، جهانی و المپیک برسیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا خانه وزنه‌برداری را در استان زنجان تاسیس کنیم، خاطرنشان کرد: جذب حامیان مالی نیز یکی از برنامه‌های هیئت وزنه‌بردرای استان زنجان است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه ایجاد خانه‌ وزنه‌برداری نیاز استان زنجان است، اظهار کرد: خواسته دوم ما این است که فدارسیوت از مربیان وزنه‌برداری استان زنجان در کادر تیم ملی استفاده کند.

وی به حضور دو وزنه‌بردار زنجانی در اردوی تیم ملی جوانان اشاره کرد و افزود: استعدادیابی در سطوح مختلف در هیئت وزنه‌برداری استان زنجان انجام می‌شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر