logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۵۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدير فرودگاه زنجان خبرداد

آماده‌‌باش فرودگاه زنجان برای مواجهه با بحران احتمالی بارش برف

آماده‌‌باش-فرودگاه-زنجان-برای-مواجهه-با-بحران-احتمالی-بارش-برف-

مدير فرودگاه زنجان با اشاره به فعال بودن سامانه بارشی در استان زنجان گفت: فرودگاه زنجان برای مواجهه با بحران احتمالی بارش برف در حال آماده‌‌باش قرار دارد.

محمد قاسمي در گفت‌و‌گو با موج رسا; اظهار کرد: براساس پيش‌بيني بارش برف در اين استان طي ساعات پاياني امروز و فردا شرايط کامل براي برف روبي و برقراري منظم پروازها فراهم شده است.

وی تصریح کرد: از روز گذشته بارش باران در استان آغاز شده و با اين حال دو پرواز كيش- زنجان و مشهد- زنجان بدون مشكل انجام شد و بر اساس پيش‌بيني سازمان هواشناسي از شامگاه امروز شاهد بارش برف خواهيم بود.

مدير فرودگاه زنجان با بيان اينكه تمام كاركنان فرودگاه زنجان آماده باش هستند، افزود: تجهيزات ايمني و برف روبي فرودگاه نيز در وضعيت مطلوبي هستند و مشكلي نداريم.

وی ابراز کرد: براي رسيدن به وضعيت استاندارد نيازمند دستگاه "برف خور" هستيم كه اميدواريم در آينده نزديك تامين شود.

قاسمی با بيان اينكه از ابتداي زمستان شاهد چهار مرتبه بارش برف در زنجان بودیم گفت: پيش از آغاز فصل سرما و بارندگي، كميته زمستانی در فرودگاه زنجان به منظور مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از سرما و بارندگی‌های فصل زمستان با حضور اعضاي كميته تسهيلات و تجهيزات فرودگاه تشکیل شد و در حال حاضر مشكل خاصي در فرودگاه زنجان وجود ندارد.

وي افزود: در بارش شديد برف ابتداي بهمن كه پروازهاي فرودگاه مهرآباد با مشكل مواجه شد، پرواز كيش- زنجان با انجام يخ زدايي برقرار شد و تنها پرواز زنجان- مشهد به دليل ديد افقي بسيار پايين فرودگاه مهرآباد لغو شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر