logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۵۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان:

دهیاران گام‌های اساسی در جهت توسعه و عمران روستاها بردارند

دهیاران-گام‌های-اساسی-در-جهت-توسعه-و-عمران-روستاها-بردارند

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دهیاران گام‌های اساسی در جهت توسعه و عمران روستاها بردارند گفت: امسال ۵۸۶ پروژه دهیاری‌ها در مناطق روستایی اجرا می‌شود.

به گزارش موج رسا; مهرداد سلطانی امروز در همایش دهیاران استان زنجان تعداد طرح‌های دهیاری‌ها در سال جاری را ۵۸۶ پروژه عنوان کرد و افزود: اعتبار پیش‌بینی ‌شده برای این طرح‌ها ۴۴ میلیارد تومان بوده که تا پایان سال به ۴۸ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی از اجرای ۵۵۹ طرح عمرانی در روستاهای استان زنجان توسط دهیاری‌ها در سال گذشته خبرداد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان از افتتاح ۲۷۱ پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر در مناقط روستای خبرداد.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی محور توسعه نیست، گفت: محور توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توسعه مشاغل خانگی در روستاها است و اینکه در روستاها مشاغل خانگی شکل بگیرد و دهیاران روستاییان را برای مشاغل خانگی تشویق کنند.

سلطانی با تاکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم به ویژه روستاها گفت:  توجه به توسعه همه‌جانبه به ویژه مناطق روستایی باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۱۳۴ دهیاری به تعداد دهیاری‌ها در استان زنجان اضافه ‌شده است، بیان کرد:  در مجموع ۶۳۵ دهیاری در استان فعال بوده و فعالیت این دهیاری‌ها در چند سال  اخیر مطلوب شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت:  ۶۸ نفر از دهیاران در استان بانوان و ۵۶۲نفر از دهیاران هم آقایان هستند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر