logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۵۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از ابتدای سال 97 انجام می شود؛

ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان باری ۵۰ سال و بالاتر

ممنوعیت-صدور-بارنامه-برای-ناوگان-باری-۵۰-سال-و-بالاتر-

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای سال ۹۷ صدور بارنامه برای ناوگان باری ۵۰ سال و بالاتر ممنوع است.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بررسی‌ها و مطالعات انجام شده در بهبود شاخص‌های عملکردی بخش حمل و نقل به منظور افزایش بهره‌وری ناوگان باری کشور و برای تقویت نوسازی ناوگان و همچنین با توجه به تصویب قانون هوای پاک، طرح ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان فرسوده باری در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: این امر با هدف افزایش بهره وری در حمل و نقل و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: تا اطلاع ثانوی ناوگان فوق سنگین با وزن ناخالص (وزن وسیله نقلیه + وزن کالا) بالای 96 تن از شمول این امر مستثنی هستند و متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت طرح نوسازی ناوگان باری به نمایندگی شرکت‌های تأمین کننده ناوگان باری مراجعه کنند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: حداکثر تسهیلات پرداختی 80 درصد قیمت خودرو تا سقف 320 میلیون تومان است و باز پرداخت آن با توجه به محصول انتخابی، پنج تا هفت سال (عمدتا پنج سال) و نرخ سود تسهیلات(سهم متقاضی) در حال حاضر حدود 9 درصد است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر