logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۵۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان:

216 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد

216-هزار-نخ-سیگار-قاچاق-در-زنجان-کشف-و-ضبط-شد

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف محموله قاچاق در زنجان گفت: این محموله شامل 216 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 210 هزار ریال بود.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف محموله قاچاق سیگار در شهرستان  خرمدره و خدابنده خبر داد و اظهار کرد: ماموران در خرمدره موفق به توقیف محموله 179هزار600 نخ سيگار قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پليس آگاهي در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا در محور زنجان- ابهر به يك دستگاه سمند تاکسی مشكوك و دستور ايست صادر كردند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه ماموران در بازرسي از خودرو متهم 179 هزارو 600 نخ سيگار قاچاق را كشف كردند گفت‌: متهم برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره با اعلام اينكه ارزش تقريبي اين مقدار سيگار كشف شده بيش از 970 میلیون ريال است گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در مسير ورود كالاي قاچاق، مبارزه با آن بايد در اولويت برنامه‌هاي پليس در اين شهرستان قرار گيرد.

وی به محموله کشف شده در خدابنده خبرداد و گفت: همچنین ماموران انتظامی توانستند تعداد 36 هزار و 400 نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش 240 میلیون ریال در شهرستان خدابنده کشف و ضبط کنند.

کردلو بیان کرد: پلیس اطلاعات شهرستان یک دستگاه خودرو سواری تندر ال 90 حامل سیگار قاچاق را شناسایی و در مسیر بیجار به خدابنده توقف کردند.

وی ابراز کرد: مأموران در بازرسي ازخودرو تعداد 36 هزار و 400 نخ سيگار قاچاق که در کاپوت جلو ماشین و زیر کف صندوق عقب و زیر صندلی عقب جاساز شده بود را کشف کردند، خودرو تندر ال 90 توقيف و متهم با تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان كالا به صورت مستمر در دستور كار پليس شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست مي‌شود در صورت مشاهده موارد مشكوك سريعا مراتب را به شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کردلو با اعلام اينكه استعمال دخانيات علاوه بر وارد آوردن زيان‌هاي اقتصادي‌، سلامت افراد جامعه را به خطر مي‌اندازد افزود: با توجه به اينكه كشور ما از سوي استكبار مورد تحريم قرار گرفته‌، اما شاهد قاچاق مواد دخاني به كشور هستيم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر