logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۵۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

تقاطع غیرهمسطح گلشهر کاظمیه زنجان با اعتبار 22 میلیارد تومان احداث می‌شود

تقاطع-غیرهمسطح-گلشهر-کاظمیه-زنجان-با-اعتبار-22-میلیارد-تومان-احداث-می‌شود

عضو شورای شهر زنجان گفت: تقاطع غیرهمسطح گلشهر کاظمیه زنجان با اعتبار 22 میلیارد تومان احداث می‌شود.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند بررسی بودجه سال 97 شهرداری زنجان اظهار کرد: کلیات بودجه در حوزه درآمدی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بودجه عمران شهری با بودجه جاری برابری می‌کند، ابراز کرد: از پروژه‌های مهمی که در سال 97 در دستور کار قرار خواهد گرفت می‌توان به پل گلشهر کاظمیه اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ساخت این پل می‌تواند به کاهش معضلات ترافیکی کمک کند، عنوان کرد: این پل قرار است با اعتبار 22 میلیارد تومان احداث شود.

وی با بیان اینکه ادامه و اتمام پروژه زینبیه غربی نیز در بودجه سال 97 پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: پروژه زینبیه غربی یکی از پروژه‌های مهم شهری در زنجان است.

راشاد امتداد خیابان شهرک کارمندان به اسلام آباد را یکی از پروژه‌های اولویت‌دار عنوان کرد و گفت: اگر به هر دلیلی سرمایه‌گذاری برای پروژه سبزه میدان جذب نشد شهردار زنجان نیز موظف است این منطقه را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه موضوع ایمنی شهری نیز مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: مبلغ قابل توجهی برای ایمنی شهر در نظر گرفته شده است که خرید تجهیزات آتش‌نشانی و کمک‌های اولیه برای حوادث در دستور کار قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه هر سال بخشی از موضوع ایمنی شهری عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: امسال نزدیک به اعتباری برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بنا بر نظرسنجی‌های صورت گرفته از مردم بالای 20 میلیارد تومان برای ساماندهی آسفالت شهری اختصاص یافته است.

راشاد با بیان اینکه پروژه پیاده‌راه سبزه میدان تا چهار راه انقلاب در دستور کار قرار می‌گیرد، ادامه داد: این موضوع سال آینده عملیاتی می‌شود و تا جایی پیش خواهد رفت که مرکز شهر پیاده محور شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 97 تنها سبزه میدان تا چهار راه پیاده‌راه می‌شود، عنوان کرد: براساس طرح شورا این موضوع به نقاط دیگر شهر نیز گسترش می‌یابد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر