logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۵۷۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان:

برخورد پراید با وانت نیسان در زنجان دو کشته و مجروح برجا گذاشت

برخورد-پراید-با-وانت-نیسان-در-زنجان-دو-کشته-و-مجروح-برجا-گذاشت

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان از برخورد سواري پرايد با يك دستگاه وانت نيسان خبرداد و گفت: متاسفانه اين حادثه رانندگي يك كشته و يك مصدوم برجاي گذاشت.

علي اصغر شيرمحمدي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي اعلام فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در شهرستان طارم سه راهي قانقلي چاي تيم گشت پليس راه اين محور برای امداد رساني و بررسي بيشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل طي بررسي‌هاي به عمل آمده و شواهد عيني موجود در صحنه مشخص شد يك دستگاه سواري پرايد با يك دستگاه وانت نيسان برخورد كرده است.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان بيان کرد: متاسفانه در اين تصادف راننده پرايد به علت شدت جراحات وارده در جان باخت و راننده وانت نيسان مصدوم و برای مداوا به بيمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اينكه علت اين حادثه در دست بررسي است خاطر نشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگي کنند و از انحراف به چپ و تغيير ناگهاني مسير و سبقت‌هاي غير‌مجاز خودداري کنند.

شیرمحمدی افزود: متاسفانه بسیاری از حوادث رانندگی به علت بی توجهی رانندگان به قوانین رانندگی در سرعت و سبقت غیر مجاز اتفاق می‌افتد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر