logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۵۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری سلسله همایش های خانواده و آسیب های اجتماعی در زنجان

برگزاری-سلسله-همایش-های-خانواده-و-آسیب-های-اجتماعی-در-زنجان-

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سلسله همایش های خانواده و آسیب های اجتماعی در زنجان در حال برگزاری است و تا 18 بهمن ادامه دارد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;، اظهار داشت: سلسله همایش های خانواده و آسیب های اجتماعی با حضور کارشناس ارشد آسیب های اجتماعی و مشاور خانواده از مشهد در زنجان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام ابوالفضل فاضل خراسانی مدرس این همایش ها است، افزود: این همایش ها از 13 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و تا 18 بهمن ادامه دارد.

این مسئول گفت: اولین همایش در کوی وحدت مسجد حضرت رقیه (س) با عنوان بهداشت روانی و مدیریت رفتار در خانواده 13 بهمن برگزار شد.

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: همچنین 14 بهمن در مسجد امام حسن مجتبی (ع) اسلام آباد زنجان این همایش با موضوع علل افسردگی و آرام سازی ساعت 19 برگزار شد.

وی گفت: امروز نیز در مسجد چهارده معصوم کوی چمران این همایش با عنوان اخلاق در خانواده ساعت 19 برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 16 بهمن این همایش در کوی فاطمیه، مسجد فاطمه زهرا (س) با عنوان اخلاق در خانواده برگزار می شود، افزود: همچنین در همین روز در شهرک الهیه مسجد صاحب الزمان با موضوع اخلاق در خانواده ساعت 20 برگزار می شود.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به برنامه های روز 17 بهمن،گفت: این همایش در مسجد چهارده معصوم بی سیم اخلاق با موضوع در خانواده ساعت 19 و در  مسجد حضرت رقیه (س) اسلام آباد ساعت 20:30 با همین موضوع برگزار می شود.

وی گفت: این همایش 18 بهمن در شهرک مهدیه سایان در مسجد حسینیه با عنوان  بهداشت روانی و مدیریت رفتار در خانواده ساعت 19 برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر