logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۵۷۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهي استان زنجان خبرداد

دستگيري 5 سارق در عمليات 24 ساعته پليس آگاهي زنجان

دستگيري-5-سارق-در-عمليات-24-ساعته-پليس-آگاهي-زنجان

رئيس پليس آگاهي زنجان با اشاره به دستگيري سارقان حرفه‌ای در زنجان گفت: در یک عملیات 24 ساعته 5 نفر از سارقان حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.

جعفر رحمتي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: طرح شناسايي و دستگيري سارقان توسط ماموران آگاهي زنجان در 24 ساعت گذشته انجام كه در اين طرح 5 سارق دستگير و به 6 فقره سرقت اعتراف كردند.

وی تصریح کرد: در پي‌اخبار و اطلاعات به دست آمده مبني بر سرقت از منازل و مغازه شهروندان در شهرستان زنجان‌، طرح شناسايي و دستگيري سارقان به اجرا گذاشته شد.

رئيس پليس آگاهي استان زنجان بیان کرد: ماموران با مراجعه به محل هاي وقوع سرقت و جمع آوري اسناد و مدارك سرنخ هاي از سارقان بدست آوردند.

وی خاطر نشان کرد: با بررسي سرنخ هاي بدست آْمده ماموران موفق شدند در اين ارتباط پنج متهم را به هويت‌هاي معلوم شناسايي كنند.

رحمتي با اشاره به دستگيري اين پنج سارق تصريح كرد: اين متهمان در روز گذشته دستگير و به پليس آگاهي زنجان منتقل شدند كه در بازجويي‌هاي انجام شده در مجموع به 6 فقره سرقت منزل اعتراف كردند.

وی با بيان اينكه طرح هاي مبارزه با سرقت ادامه خواهد يافت گفت: متهمان دستگير شده برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر