logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۵۷۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

19 پروژه اداره کل راهداری زنجان افتتاح یا بهره برداری می شود

19-پروژه-اداره-کل-راهداری-زنجان-افتتاح-یا-بهره-برداری-می-شود-

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از افتتاح و بهر برداری از 19 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر280 میلیارد ریال درایام دهه مبارک فجر خبرداد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پروژه روشنایی ضلع غربی آزادر اه زنجان – تبریزروبروي باغ حسينيه به طول حدود 2 كيلومتر و تهیه و نصب بلوک مفصلی به طول حدود 1.5 كيلومتر و با هدف كاهش شدت تصادفات ناشي از خروج وسايل نقليه از مسير از جمله طرح های قابل بهره برداری در زنجان است.

وی ادامه داد: همچنین ساختمان های پیش ساخته پاسگاه پلیس راه زنجان – ابهر،زنجان – میانه و زنجان – بیجار از جمله پروژه های مهم این اداره هستند که در ایام مبارک دهه فجر افتتاح و یا بهره برداری می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و جاده ای استان زنجان تصریح کرد: مجمتع امداد ونجات پاپایی با زیربنای 680 مترمربع  و اعتباری معادن 10 هزارمیلون ریال در کیلومتر 22 محور زنجان – بیجار از دیگر طرح های این دهه محسوب می شود.

دست نشان بیان داشت: سوله نمک نیک پی با زیربنای 840 مترمربع و اعتبار هزینه شده 7 هزارمیلیون ریال درکیلومتر 35 محورزنجان – میانه از دیگر پروژه هایی است که در این ایام افتتاح می شود.

وی همچنین از بهره برداری 12 پروژه روکش آسفالت درمحورهای مواصلاتی استان زنجان خبرداد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر