logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۵۷۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بهزیستی کشور:

جمعیت سالمند ایران در سال ۱۴۲۹ به بیش از ۳۰‌ میلیون نفر می‌رسد

جمعیت-سالمند-ایران-در-سال-۱۴۲۹-به-بیش-از-۳۰‌-میلیون-نفر-می‌رسد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رشد جمعیت سالمند در کشور گفت: جمعیت سالمند ایران در سال ۱۴۲۹ به بیش از ۳۰‌ میلیون نفر می‌رسد.

به گزارش موج رسا; انوشیروان محسنی بندپی امروز در آیین افتتاح هتل آپارتمان سالمندان شهر هیدج با تبریک ایام‌الله دهه فجر به هتل آپارتمان سالمندان شهر هیدج اشاره و اظهار کرد: این هتل آپارتمان بزرگترین و استانداردترین هتل آپارتمان در کشور است.

وی با تشکر از دست‌اندرکاران خانه سالمندان شهر هیدج از مردم این شهر نیز تقدیر و تشکر کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به انتخاب ایران به عنوان میزبان همایش جهانی سالمند در سال ۲۰۱۸ اشاره و اظهار کرد: در این همایش موصوعات سالمندان به صورت جهانی بحث و بررسی می‌شود.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه دلیل افزایش تعداد سالمندان در کشور افزایش  امید به زندگی و افزایش عمر است، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده جمعیت سالمند کشور در سال ۱۴۲۹ به بیش از ۳۰‌ میلیون نفر خواهد رسید.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز به تمام وظایف و اقدامات خود را به خوبی انجام داده است، ابراز کرد: سازمان بهزیستی استان زنجان رتبه نخست را در جشنواره شهید رجایی استان کسب کرده است.

وی با بیان اینکه افزایش میانگین عمر افراد یکی از برکات انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: بر اساس آخرین تحقیقات میانگین عمر بانوان ۷۸ سال و آقایان ۷۳ سال برآورد شده است.

محسنی بندپی با اشاره به مشکلات موجود در کشور خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی در کشور داریم که از جمله بیکاری، اشتغال، عدم حمایت از سرمایه‌گذاری و مباحث رسیدگی به سالمندان از جمله آنها هستند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر