logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۵۶۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

وقوع بیش از 100 فقره تصادف در جاده های زنجان/ آزاد راه زنجان- قزوین و محور زنجان- تهم- چورزق همچنان مسدود است

وقوع-بیش-از-100-فقره-تصادف-در-جاده-های-زنجان-آزاد-راه-زنجان-قزوین-و-محور-زنجان-تهم-چورزق-همچنان-مسدود-است-

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه با بارش برف در سطح جاده های استان زنجان بیش از 100 فقره تصادف خسارتی و جرحی رخ داده است، گفت: رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگان را رعایت کنند تا از خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری شود.

به گزارش موج رسا; علی اصغر شیرمحمدی به وضعیت ترافیکی جاده های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان زیاد بوده ولی تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با بیان اینکه بارش برف و وزش باد در جاده های استان زنجان باعث وقوع کولاک در برخی از محورهای مواصلاتی استان شده است، ابراز کرد: رانندگان از سفر های غیر ضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه آزاد راه زنجان- قزوین به علت کولاک در استان قزوین مسدود است، عنوان کرد: جاده ترانزیت زنجان-قزوین برای تردد خودروهای غیر بومی مسدود است.

شیر محمدی با بیان اینکه بارش برف سطح جاده های استان را لغزنده کرده است، افزود: رعایت سرعت مجاز و فاصله طولی برای تردد در جاده های استان زنجان توصیه می شود.

*تردد در محور های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

وی با اشاره به اینکه تردد در محور های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، تصریح کرد: از سفر های غیر ضروری در محورهای موصلاتی استان زنجان به شدت پرهیز شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه با بارش برف در سطح جاده های استان زنجان بیش از 100 فقره تصادف خسارتی و جرحی رخ داده است، ادامه داد: رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگان را رعایت کنند تا از خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری شود.

شیر محمدی در پایان خاطرنشان کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی، گرمایشی، زنجیر چرخ ،سوخت اضافه برای تردد در جاده های استان زنجان توصیه می شود.

منبع عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر