logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۵۶۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مسئول تربیت بدنی سپاه استان زنجان:

پایگاه‌های استعدادیابی باشگاه مقاومت زنجان افزایش می‌یابد/ انتخاب مقاومت زنجان به عنوان باشگاه برتر در کشور

پایگاه‌های-استعدادیابی-باشگاه-مقاومت-زنجان-افزایش-می‌یابد-انتخاب-مقاومت-زنجان-به-عنوان-باشگاه-برتر-در-کشور

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از افزایش پایگاه‌های استعدادیابی مقاومت زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; رضا نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب باشگاه مقاومت به عنوان باشگاه برتر و تجلیل وزیر ورزش و جوانان از این باشگاه اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت ورزش ملاکهای مختلفی را برای انتخاب باشگاه‌ها مدنظر دارند که داشتن اماکن و زیرساختهای مناسب یکی از این ملاک‌ها است.

وی با بیان اینکه ما در سطح استان 46 سوله ورزشی افتتاح شده در اختیار داریم، ابراز کرد: به نظرم در استان زنجان هیچ باشگاهی به این اندازه مکان ورزشی در اختیار ندارد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه افراد بیمه شده ملاک بعدی وزارت ورزش در انتخاب باشگاه‌های برتر است، افزود: باشگاه مقاومت زنجان در سطح استان زنجان بیش از چهار هزار بیمه شده ورزشی دارد که در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در لیگ‌های برتر نیز یکی دیگر از ملاک‌های مورد نظر بود، خاطرنشان کرد: در طولهای سالهای گذشته مقاومت زنجان در لیگ‌های مختلف از جمله سه‌گانه و ووشو حضور موفق داشته است.

نجفی به کسب عناوین مختلف تیم ووشوی مقاومت زنجان در لیگ برتر ووشو اشاره و عنوان کرد: امسال تیم ووشوی مقاومت زنجان قهرمان لیگ جوانان شد، تیمی که در سالهای گذشته نیز دارای عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی گفت: ما سه دوره میزبان المپیاد  ورزشی بسیج کشور بودیم که بیش از 1200 ورزشکار در این رقابتها شرکت داشتند.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در 6 رشته ورزشی پایگاه و مرکز استعدادیابی داریم، افزود: از این 6 رشته چهار رشته در بخش آقایان و دو رشته در بخش بانوان است.

وی با بیان اینکه این شاخص‌ها ملاک در انتخاب باشگاه مقاومت به عنوان باشگاه موفق مدنظر قرار گرفته بود، اظهار کرد: توجه و گسترش ورزش همگانی یکی از اهداف باشگاه مقاومت زنجان است که در سطوح مختلف دنبال می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه در ورزش همگانی فعالیت‌های چشم‌گیری در سطح استان زنجان انجام می‌شود، گفت: ما به برکت اماکن ورزشی که در سطح استان ایجاد شده تا سطح روستاها اماکن ورزشی داریم که این سبب شده تا فعالیت‌های ما گسترش یابد.

وی با بیان اینکه قهرمانی نیز ما اهدافی را دنبال می‌کنیم که به رشد ورزش استان منجر شود، عنوان کرد: ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی ما را برای رسیدن به اهداف در ورزش قهرمانی بیش از پیش نزدیک کرده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: این پایگاه‌ها از رده خردسالان افراد را تحت پوشش و آموزش قرار می‌دهند و خروجی این پایگاه‌ها نیز حضور تیمهای استان در در لیگ‌های مختلف کشوری است، در تیم قهرمان ووشو زنجان چهار نفر از همین پایگاه‌ها رشد کرده و به تیم راه یافته بودند.

وی با بیان اینکه ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی نقش تاثیرگذاری در بین قشر جوان دارد، اظهار کرد: ورش به راحتی می‌تواند نوجوانان و جوانان را در یک فضای سالم دور هم در جمع کند.

نجفی با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای اجتماعی ورزش کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: قصد داریم سال آینده در دو رشته کاراته و والیبال بانوان که زمینه آن در زنجان وجود دارد، پایگاه استعدادیابی ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گتسرش کمی و کیفی فعالیت‌های پایگاه‌های استعدادیابی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: حضور در لیگ‌های برتر نیز یکی از برنامه‌های پیش روی ما برای سال آینده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: ما برای حضور در رده‌های مختلف لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌ایم و این توان را داریم که لیگها حضور فعال داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در ورزش همگانی ما این پیشنهاد را داده‌ایم که در 6 ماهه دوم از ساعت 7 تا 9 صبح تمام اماکن ورزشی استان برای استفاده مردم باز باشد، ما برای گسترش عملی ورزش همگانی این آماده را داریم و این موضوع را به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش همگانی اعلام کرده‌ایم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر