logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۵۶۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
بازار داغ لوازم آرایشی غیرمجاز

عرضه افسار گسیخته لوازم آرایشی غیرمجاز در جمعه بازار زنجان

عرضه-افسار-گسیخته-لوازم-آرایشی-غیرمجاز-در-جمعه-بازار-زنجان

محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در جمعه بازار زنجان به صورت فله و بدون هیچ نظارت و کنترلی عرضه می‌شود.

به گزارش موج رسا; با توجه به غیربهداشتی بودن محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق، عرضه این محصولات در بازار روز ممنوع شده و عدم سلامت این محصولات نیز از سوی مرکز بهداشت تایید شده است.

بازار داغ مصرف لوازم بهداشتی و آرایشی، باعث شده محصولات تقلبی و قاچاق در پوشش برندهای معتبر، خریداران بیشتری داشته باشد.

محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق که امروز سلامت افراد جامعه را تهدید می‌کند در بازار روز زنجان بدون هیچ محدویتی عرضه می‌شود.

عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی توسط غیر‌بومیان در جمعه بازار زنجان محدودیتی ندارد، همچنین رئیس نظارت بر مواد غذایی علوم پزشکی استان زنجان سلامت لوازم آرایشی دستفروشان را در نشست خبری خود تایید نکرد.

جلال حجازی همچنین در همان نشست از کنترل انبار فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در استان زنجان خبرداد در حالی که عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی توسط دستفروشان که به لحاظ بهداشتی مورد تایید مرکز بهداشت نبوده بدون هیچ کنترلی در جمعه بازار زنجان عرضه می‌شود.

عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در جمعه بازار که سلامت آن توسط علوم پزشکی استان هم مورد تایید نبود به راحتی انجام می‌شود.

زنجان

غیربومیان فعال در عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی که به احتمال زیاد نتوانستند در بازار روز سایر استانها نفوذ کرده و محصولات خود را عرضه کنند به همین خاطر به سمت استان زنجان روی آوردند و همچنین توانستند بازار داغ و مشتریان قابل توجهی را نیز جذب کنند.

به گفته برخی از کاسبان جمعه بازار زنجان این عرضه کنندگان غیربومی، لوازم آرایشی مورد نیاز برخی از مغازه‌داران را نیز تامین می‌کنند.

یکی از کاسبان از فعالیت چند ساله عرضه کنندگان لوازم آرایشی غیرمجاز در این بازار خبرداد و افزود: مدت کوتاهی از عرضه لوازم آرایشی در این بازار جلوگیری شد ولی بعد از گذشته چند هفته این افراد به حال خود رها شدند و اکنون بدون هیچ محدودیت و کنترلی لوازم آرایشی در جمعه بازار عرضه می‌شود.

وقتی وارد جمعه بازار می‌شوی با کمی دقت قطعا صدای عرضه کنندگان لوازم آرایشی در طرف دیگر جمعه بازار به گوش می‌رسد و این نشان می‌دهد که عرضه این محصولات غیرمجاز در جمعه بازار زنجان محدویتی ندارد.

اوضاع نابسامان فروش لوازم آرایشی در حال افزایش بوده و بدون کنترل در جمعه بازار و برخی از بازار‌های روز زنجان عرضه می‌شود.

برخی از کاسبان جمعه بازار از اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت کالاهای سلامت محور و جلوگیری از عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در جمعه بازار زنجان خبر دادند ولی به گفته این کاسبان این طرح حتی عمر یک ماه هم نداشت و بعد از گذشت چند هفته عرضه کنندگان به کار خود ادامه دادند و اکنون عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در بازار‌های روز زنجان انجام می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر