logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۵۶۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان:

پیمانکار پروژه فرهنگیان زنجان به تعهدات خود عمل نکرده است

پیمانکار-پروژه-فرهنگیان-زنجان-به-تعهدات-خود-عمل-نکرده-است

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مشکلات پروژه مسکن فرهنگیان گفت: پیمانکار پروژه فرهنگیان زنجان به تعهدات خود عمل نکرده است.

یعقوبعلی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تجمع روز پنجشنبه متقاضیان مسکن فرهنگیان استان زنجان اظهار کرد: مشکلات این پروژه تکراری بوده و از مدتها پیش وجود داشته است که متاسفانه تا به امروز برطرف نشده است.

وی با بیان اینکه بلوک‌های تک خواب آماده تحویل شده است، افزود: 66 درصد متقاضیان واحدهای تک خواب واحدهای خود را تحویل گرفته و 34 درصد هنوز تحویل نگرفته‌اند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در این تحویل واحدها پیمانکار پروژه فرهنگیان به تعهدات خود عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی در این خصوص با حضور نمایندگان بلوکها و مشاور شرکت برگزار شده و نواقصات اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این پروژه پاسخگو نیست، عنوان کرد: ما در جریان مشکلات این پروژه هستیم و تجمع نیز به دلیل استاندارد نبودن آسانسورها، وجود برخی نواقصات و انجام ندادن تعهدات بوده است.

عبادی با بیان اینکه بارها و بارها با پیمانکار پروژه جلسه داشته و رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم، گفت: پیمانکار این ادعا را دارد که 34 درصد باقیمانده که هنوز واحدهای خود را تحویل نگرفته‌اند باید نسبت به تحویل واحدها و پرداخت تعهدات خود اقدام کنند تا ادامه کار آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات این پروژه برطرف شود، افزود: استانداری زنجان نیز به موضوع پروژه مسکن فرهنگیان زنجان ورود کرده است تا هرچه سریع‌تر مشکلات متقاضیان این پروژه برطرف شود.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: جلسه نمایندگان بلوکها به صورت منظم برگزار می‌شود و از طرفی مشاور مقیم نیز نظارتهای لازم را انجام می‌دهد، آموزش و پرورش پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر