logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۵۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

گفتمان های دینی در زنجان برگزار می شود/45 مدرسه با گفتمان های دینی آشنا می شوند

گفتمان-های-دینی-در-زنجان-برگزار-می-شود-45-مدرسه-با-گفتمان-های-دینی-آشنا-می-شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، گفتمان های دینی در 45 مدرسه شاخص استان زنجان برگزار می شود. 

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی گفتمان های دینی ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم دبیرستان در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این گفتمان ها در 45 مدرسه استان زنجان اجرا می شود،خاطرنشان کرد: این دوره ها تا پایان بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری 135 گفتمان دینی با حضور 80 تن از اساتید مجرب و دوره دیده،بیان داشت: این گفتمان ها در محورهای آسیب های اجتماعی، سواد رسانه ای، فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بصیرت افزایی جامعه هدف به ویژه نسل جوان و نوجوان را از اهداف برگزاری گفتمان های دینی عنوان کرد و گفت: تشریح اوضاع سیاسی منطقه، وضعیت اقتصادی و فرهنگی ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از محورهای این گفتمان ها است.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب و سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر محورهای گفتمان های دینی در مدارس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به هجمه های دشمنان اسلامی برعلیه هویت زدایی ،دین زدایی و تضعیف ارزش های ناب اسلامی و ایرانی،خاطرنشان کرد: برنامه ریزی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری گفتمان های دینی در مدارس،مراکز علمی،مساجد و مناطق حاشیه ها شهرها است.

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه این  گفتمان ها در توسعه فرهنگ دینی فوق العاده موثر است،ادامه داد: در حوزه گفتمان دینی باید استراتژی ها مشخص بوده و با جدیت و اصولی تر برگزار شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر