logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۵۵۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

پذیرش و درمان بیش از 12 هزار و 300 بیمار خدابنده‌ای

پذیرش-و-درمان-بیش-از-12-هزار-و-300-بیمار-خدابنده‌ای-

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از پذیرش تلفنی و درمان بیش از 12 هزار و 300 بیمار خدابنده‌ای خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی محمدی پیرامون مطالبات مردم شهرستان شهرستان خدابنده در زمینه ایجاد ساختمان درمانگاه اظهار کرد: رایزنی های لازم با سازمان مرکزی، نماینده مردم این شهرستان و دستگاههای ذیربط انجام شده و کارشناسان سازمان مرکزی نیز از زمین مورد نظر بازدید و تایید کرده اند و در حال پیگیری جدی هستیم.

وی افزود: از تمامی مشکلات موجود این درمانگاه مطلع هستیم و با اتخاذ تدابیر لازم در قالب برنامه مدون مشکلات مردم منطقه را مرتفع می‌کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به آمار افزایشی مراجعین این درمانگاه تاکید کرد: علیرغم تازه تاسیس بودن این درمانگاه که در سال 92 افتتاح شده، ار ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 37 هزار و 500 بیمار پذیرش شده‌اند.

وی به مطالبه کانونها و درخواستهای مردمی اشاره و تاکید کرد: علیرغم ارج نهادن به مطالبه مردم منطقه در زمینه دندانپزشکی، با تلاش مضاعف دو نفر دندانپزشک جذب شده و هم اکنون در حال فعالیت هستند که در طول سال گذشته 6230 بیمار در واحد دندانپزشکی این مرکز ویزیت شده‌اند، در حالیکه تا پایان نیمه اول دیماه سالجاری این رقم به 8663 بیمار افزایش داشته است.

محمدی در خصوص ظرفیت پذیرشها نیز تصریح کرد: با بسیج تمامی امکانات و کادر درمانی در حال ارائه خدمت به مردم این منطقه هستیم بطوریکه تا دیماه سالجاری بیش از 12 هزار و 300 بیمار فقط از کانال سیستم پذیرش تلفنی گویا مورد پذیرش و مداوا قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرشهای ما طبق قوانین سازمان محدود است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر