logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۵۵۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب رئیس بانوان فدارسیون بدمینتون خبر داد

اختصاص ۶ سهمیه به ورزشکاران استان زنجان در مسابقات جام فجر

اختصاص-۶-سهمیه-به-ورزشکاران-استان-زنجان-در-مسابقات-جام-فجر

نایب رئیس بانوان فدارسیون بدمینتون از اختصاص ۶ سهمیه به ورزشکاران استان زنجان در مسابقات جام فجر خبر داد.

به گزارش موج رسا; فریبا مددی امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر با اشاره به میزبانی استان زنجان در این مسابقات اظهار کرد: بازدید از سالن برگزاری مسابقات انجام شده و جلسات مختلفی نیز با اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در زمینه برگزاری این مسابقات انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش آقایان و بانوان و به صورت انفرادی و دوبل برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات بیست و هفتمین دوره مسابقات بدمینتون جام فجر است.

نایب رئیس بانوان فدارسیون بدمینتون با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در این مسابقات گفت: برای استان زنجان ۶ سهمیه داده شده تا برای شرکت در این مسابقات معرفی کنند.

وی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی جام فجر در فدارسیون جهانی نیز به اسم فجر ثبت شده است و هرساله این رقابتها در ماه بهمن در ایران برگزار می‌شود.

مددی با بیان اینکه پیوست فرهنگی این دوره از مسابقات باید با هماهنگی فدراسیون تنظیم شود، خاطرنشان کرد: سال آینده برای برگزاری این مسابقات در زنجان باید مجوز فدراسیون جهانی را دریافت کنیم.

وی به برگزاری مسابقات بین‌المللی جوانان در سمنان نیز اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات غرب آسیا را می‌توان به میزبانی استان زنجان برگزار کرد.

محمود انصاری رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با سه هتل در زنجان برای اسکان شرکت‌کنندگان این رقابتها اظهار کرد: سالن مسابقات نیز تا فردا آماده می‌شود و از این جهت مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی ما برای برگزاری این مسابقات مالی است، گفت: از ارگانهای مختلف می‌خواهیم که ما را در برگزاری این مسابقات یاری کنند.

انصاری با اشاره به اینکه تا این لحظه اسپانسری برای این مسابقات جذب نشده است، افزود: بازیکنان حرفه‌ای قرار است در این مسابقات حضور داشته باشند که حضور نمایندگان اندونزی، هند و مالزی از جمله آنها هستند که حرف اول را در بدمینتون می‌زنند.  

سیدبیوک موسوی معاون سیاسی استاندار زنجان نیز در این جلسه بر حمایت بخش خصوصی و شرکت‌ها در برگزاری این مسابقات تاکید کرد.

وی تصریح کرد: همه باید برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تلاش کنند و ما نیز پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه میزبانی این مسابقات توسعه اقتصادی استان کمک‌ می‌کند، خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان می‌تواند در برگزاری این مسابقات مشارکت داشته باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر