logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۵۵۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی زنجان:

کاهش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا در زنجان/ یخبندان و مه آلودگی در استان پیش‌بینی می‌شود

کاهش-4-تا-6-درجه-ای-دمای-هوا-در-زنجان-یخبندان-و-مه-آلودگی-در-استان-پیش‌بینی-می‌شود-

کارشناس هواشناسی استان زنجان از کاهش چهار تا شش درجه ای دمای هوا در آخر وقت امروز در استان زنجان خبر داد و گفت: یخبندان و مه آلودگی در استان زنجان پیش بینی می‌شود.

به گزارش موج رسا; حسین سلطانی به وضعیت جوی هوای استان زنجان اشاره کرد و اظهار کرد: هوای امروز استان زنجان ابری و همراه با بارش پراکنده برف است.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از اواخر وقت امروز از استان خارج می شود، ابراز کرد: طی سه روز آینده سامانه بارشی برای استان پیش بینی نمی شود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان از کاهش دما از اواخر وقت امروز در استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: کاهش چهار تا شش درجه ای دمای هوا از اوخر وقت امروز در استان پیش بینی می شود.

سلطانی با بیان اینکه وقوع یخبندان و مه آلودگی از امشب تا صبح روز یکشنبه در استان پیش بینی می شود، افزود: در ارتفاعات و گردنه های استان شاهد وقوع کولاک برف خواهیم بود.

وی به سردترین و گرمترین ایستگاه هواشناسی در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: گرماب با دو درجه زیر صفر سردترین و آببر با 20 درجه بالای صفر گرمترین ایستگاه هواشناسی استان زنجان را به نام خود ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای فعلی زنجان یک درجه بالای صفر است، اضافه کرد: دمای زنجان نسبت به 24 ساعت گذشته دو درجه کاهش داشته است.

سلطانی با اشاره به اینکه احتمال وقوع کولاک در گردنه های استان زنجان وجود دارد، توصیه کرد: رانندگان تجهیزات ایمنی و گرمایش به همراه داشته باشند واز سالم بودن بخاری و برف پاک کن وسیله نقلیه مطمئن شوند.

منبع عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر