logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۵۵۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

برنامه ریزی فرهنگی در روستاها موجب توسعه پایدار می شود

برنامه-ریزی-فرهنگی-در-روستاها-موجب-توسعه-پایدار-می-شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: برنامه ریزی فرهنگی در روستاها به عنوان بخشی از فرآیند توسعه پایدار روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری درنشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه  استان با اظهار خرسندی و تقدیر از تشکیل این قرارگاه در سپاه استان، اظهار داشت: امروز ما در کشور به جهادگران گمنامی نیاز داریم که بدور از جریانات سیاسی با روحیه انقلابی در مناطق محروم خدمات رسانی کرده و  برای کسب رضای خدا به محرومان رسیدگی کنند و زمینه پیشرفت و آبادانی را در مناطق محروم فراهم نمایند.

صفری افزود: با توجه به اینکه دربحث فرهنگی در روستاها آسیب های مختلفی وجود دارد، برنامه ریزی فرهنگی در روستاها به عنوان بخشی از فرآیند توسعه پایدار روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی با بیان اینکه می بایستی فعالیت های عمرانی،توسعه،  محرومیت‌زدایی و آبادانی این ستاد گسترش یابد، افزود: رسانه استانی هم آمادگی کامل دارد در زمینه های مختلف با این ستاد همکاری داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفتمان هویت بخشی در روستاها ،معرفی الگوها و شرکت های موفق روستایی به مخاطبان، تاکید بر ارزش ها و حل مشکلات مردم،افزایش اعتماد عمومی نسبت به نظام  و نیروهای انقلاب را از مهمترین اقدامات برنامه سازی رسانه استانی دراین زمینه برشمرد.

مسئول قرارگاه  پیشرفت و آبادانی سپاه  استان نیز در این جلسه هدف از تشکیل این قرارگاه را در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر سازندگی، عمران، آبادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده و محروم کشور و نیز برقراری امنیت پایدار مردم، بسترسازی خدمت رسانی بیشتر نظام و استفاده حداکثری از ظرفیتهای استانها عنوان کرد.

پیری گفت: رسانه در موضوع بصیرت افزائی همواره در کشور جلودار بوده و با توجه به گسترش تهاجم فرهنگی جهت ضربه زدن به اسلام و انقلاب ،  وحدت و اتحاد بین نهادهای فرهنگی را از ضروریات مهم برشمرد و خواستار همکاری و همیاری رسانه استانی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه  استان شد.

وی  گفتمان سازی رسانه ای در روستاها را مهم دانست و  ایجاد گروه رسانه ای برای این ستاد را اثرگذار قلمداد کرد.

پیوست نگاری فرهنگی و عمرانی ،تعیین امام جماعت برای 88 روستا و... از اقداماتی بود که مسئول قرارگاه  پیشرفت و آبادانی سپاه  استان به آن اشاره کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر