logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۵۴۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیرکل جمعیت هلال احمر:

زنجانی ها مردانه در کرمانشاه حضور یافتند/ داوطلبان بیشترین حضور را در حوادث غیر مترقبه دارند

زنجانی-ها-مردانه-در-کرمانشاه-حضور-یافتند-داوطلبان-بیشترین-حضور-را-در-حوادث-غیر-مترقبه-دارند

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: زنجانی ها مردانه با غیرت تمام در کرمانشاه حضور یافته و در مراحل جستجو، امداد و نجات و توزیع اقلام این جمعیت را یاری کردند.

به گزارش موج رسا; محمدی نسب در مراسم تجلیل از امدادگران،داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در امداد رسانی و کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، اظهار داشت: در جمعیت هلال احمر حرکت داوطلبانه است و این جمعیت بخشی از نهضت جهانی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این نهضت با اهداف بشر دوستانه و کاهش آلام بشری شکل گرفته است، افزود: افرادی که به این جمعیت می پیوندند باید داوطلب خدمت باشند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: داوطلبان بیشترین حضور را در حوادث غیر مترقبه دارند در حالی که رابطه استخدامی با جمعیت هلال احمر ندارد.

محمدی نسبت گفت: اعضای جمعیت هلال احمر داوطلبانه،بی مزد و منت و بی چشمداشت حضور یافتند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر زنجان یکی از مناطق سخت استان کرمانشاه را بر عهده گرفت که دارای بافت سست و آسیب دیده و مردمی با فرهنگ متفاوتی بود که این امر کار را سخت می کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر بیان داشت: زنجانی ها مردانه با غیرت تمام در کرمانشاه حضور یافته و در مراحل جستجو، امداد و نجات و توزیع اقلام این جمعیت را یاری کردند.

محمدی نسب با اشاره به حضور تیم های سحر برای کاهش آسیب های روانی در این مناطق، گفت: در بخش روانی نیاز جدی وجود داشت که جمعیت هلال احمر زنجان خوش درخشید.

وی سیل کمک های مردمی به مردم کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه از مردم به شدت عقب مانده بودیم و حجم بالای همدلی موجب شد تا از نظر لجستیک عقب بمانیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: این همدلی ها و کنار هم بودن ها همه را به آینده خوشبین می کند.

وی با تقدیر از امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در کرمانشاه، افزود: باید از این جمعیت قدردان بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر