logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۵۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان زنجان:

درخواست بازنشستگی می‌کنم/ این مراسم تودیع و معارفه در شان من نبود

درخواست-بازنشستگی-می‌کنم-این-مراسم-تودیع-و-معارفه-در-شان-من-نبود

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان زنجان گفت: عده‌ای مشاوره‌های غلط به وزیر ورزش می‌دهند.

به گزارش موج رسا; علی جوان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به عجله‌ای بودن مراسم تودیع خود اظهار کرد: شرایط برای ارائه اقدامات مطلوب صورت گرفته میسر نبود، بنده کمتر از یازده ماه در سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مشغول فعالیت بودم.

وی با گلایه از نحوه برگزاری مراسم تودیع و معارفه گفت: گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کسب رتبه دوم استان در شاخص‌های عمومی جشنواره شهید رجایی عنوان کرد: در مدت ۱۰ سال گذشته چنین مقامی کسب نشده بود.

وی به میزبانی زنجان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات بدمینتون جام فجر در تمام دوره‌های گذشته در تهران برگزار می‌شد که ما توانسمی امسال میزبانی را برای استان زنجان بگیریم که قرار است بهمن ماه برگزار شود.

جوان با بیان اینکه امسال ۹ پروژه ورزشی در استان افتتاح شده است، افزود: این موضوع طی چند سال گذشته سابقه نداشت، چهار پروژه از این ۹ پروژه اعتبار دولتی داشت و پنج پروژه دیگر از محل کمک‌های مردمی و خیرین افتتاح شده است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۹۵ مدال آسیایی، بین‌المللی و جهانی توسط ورزشکاران زنجانی عنوان کرد: این موضوع نیز بی‌سابقه بوده است و از طرفی یک آرامش به هیئت‌های ورزشی حاکم شده بود.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تصمیمات عجولانه گرفته شده و این مراسم در شان بنده نیست، تصریح کرد: بنده درخواست بازنشستگی خواهم کرد، عده‌ای جمع شده و مشاوره‌های غلط به وزیر ورزش می‌دهند و واقعیت‌ها را بروز نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه عده‌ای سیاه‌نمایی کرده و واقعیت‌ها را وارونه جلوه دادند، گفت: در پیشگاه خداوند متعال از این افراد را گذشت نخواهم کرد.

جوان تاکید کرد: مسئولیت کارهای اتفاق افتاده در پروژه‌ها را می‌پذیرم و مشکلی نیز نبوده است،

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر