logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۵۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

مدیران مافوق در وزارتخانه نباید پای مدیران استانی را بگیرند

مدیران-مافوق-در-وزارتخانه-نباید-پای-مدیران-استانی-را-بگیرند

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره تغییرات انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان گفت: مدیران مافوق در وزارتخانه نباید پای مدیران استانی را بگیرند.

به گزارش موج رسا; سیدبیوک موسوی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان برپایه‌های خود مردم استوار است، اظهار کرد: تلاش و همت هیئت‌ها و ورزشی‌هاست که سبب بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی در میادین مختلف می‌شود و شاهد موفقیت‌های خیره‌کننده ملی و بین‌المللی هستیم.

وی با اشاره به نحوه انجام تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان و مراسم تودیع و معارفه ابراز کرد: حتما وزیر ورزش و جوانان تدبیری اندیشیدند که چنین کاری انجام شده است و اگر در وزارتخانه دیگر بود، شخصا حضور یپدا نمی‌کردم اما با توجه به اینکه به تصمیمات مسعود سلطانی‌فر ایمان داشته و واقف هستم در این مراسم حضور پیدا کردم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه علی جوان مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هم مانند همه مدیران ممکن است نواقصات و ضعف‌هایی داشته باشد، عنوان کرد: هیچ شکی نیست که در کنار زحماتی که ایشان متحمل شدند و فعالیت‌های چشم‌گیری که داشتند، ممکن است ضعف‌هایی نیز داشته باشند اما باید توجه داشت که این ضعف‌ها اداری بوده و به سلامت و پاکدستی وی اعتقاد و ایمان کامل داریم.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی مسائل به دلیل عدم اطلاع از مفاهیم قانونی و ساز و کارهای اداری از دست خارج شود، عنوان کرد: ممکن است ایشان انتظار کسانی که نگاه آرمانی به ورزش داشتند را برآورده نکرد اما در حد خود تمام تلاش خود را انجام دادند.

موسوی با ابزار اینکه ما خیلی دنبال این نبودیم تا چنین سرانجامی برای کار ایشان را شاهد باشیم، گفت: ما مدیران یک هفته‌ای، یک ماهه و چند ماهه را داشتیم که عمر مدیریتی‌شان کوتاه بود و به طور یقین دلایلی وجود دارد که برای وزارتخانه محفوظ است اما امیدوار بودیم که موضوع این گونه ختم نشود.

وی تصریح کرد: از وزارت ورزش درخواست داریم که اجازه ندهند کسانی که در گذشته در این استان مسئول بودند و مسئولیت‌شان تمام شده و اکنون در وزارتخانه مشغول هستند، چنین اتفاقاتی را رقم بزنند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با این توضیح که اگر رفتارهای این دسته از افراد نبود شاید شاهد اتفاقات امروز نبودیم، بیان کرد: اگر در استان و اداره کل ورزش و جوانان نواقصاتی بود و به موقع و دوستانه گوشزد می‌کردند، این اتفاق نمی‌افتاد و نباید مدیری مافوقی که در وزارتخانه است پای مدیران استانی را بگیرد.

وی بیان کرد: نباید چنین اتفاقاتی بیفتد واین گونه رفتارها سبب ‌شود تا وزیر ورزش که از ستارگان مدیرتی کشور هستند در این شرایط تصمیم به چنین کاری بگیرند و باید گفت که این موضوعات سبب می‌شود تا این شرایط به ایشان تحمیل ‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه نباید موضوعات مدیریتی را چنین به هم گره بزنند که سبب ایجاد معضلاتی برای استان و وزارتخانه شود، گفت: از وزیر محترم ورزش درخواست داریم دست کسانی که در این موضوع نقش داشتند را از کارهای مدیریتی کوتاه کنند.

وی با بیان اینکه جوانان ما نیاز به آرامش و فضای آرام دارند، ادامه داد: نباید تک تک این موضوعات را محلی برای دعوا کنیم چرا که وظیفه ما آرام نگه داشتن جامعه است.

صبوری و شکیبایی نیروهای انتظامی و امنیتی در خصوص اتفاقات اخیر در استان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اعتراضات و تجمعات اخیر در استان گفت: در همین اتفاقات اخیر نیز نیروهای انتظامی و امنیتی با صبوی و شکیبایی موضوع را جمع کردند.

وی با بیان اینکه سعی ما این است تا نقدها در فضای آرام بیان شود، عنوان کرد: در اتفاقات اخیر دستگیری‌ها به حداقل رسید و دستگیر شدگان نیز زودتر آزاد شدند و همه اینها به این خاطر بود تا فضای آرام داشته باشیم.

موسوی با بیان اینکه قرار نیست به خاطر هر موضوعی استان و شهر را به هم ریخته نشان دهیم، ابراز کرد: کسانی که در گذشته در این استان مدیر بودند و شرایط امروز را با رفتارهای خود تحمیل کردند باید مدیریت شوند چرا که ورزش ما نیاز به آرامش دارد و رسانه‌ها نیز باید در این راستا برای ایجاد فضای آرام کمک کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر