logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۵۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان:

وجود ۲۰۰۰ تشکل مردم نهاد حوزه جوانان در کشور/ مردم مخاطب اصلی حوزه ورزش هستند/ باید گستره خدمت‌رسانی به مردم را وسیع‌تر کنیم

وجود-۲۰۰۰-تشکل-مردم-نهاد-حوزه-جوانان-در-کشور-مردم-مخاطب-اصلی-حوزه-ورزش-هستند-باید-گستره-خدمت‌رسانی-به-مردم-را-وسیع‌تر-کنیم

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از وجود ۲۰۰۰ تشکل مردم نهاد حوزه جوانان در کشور خبر داد.

به گزارش موج رسا; عبدالحمید احمدی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تغییرات انجام شده در این اداره کل اظهار کرد: در سلامت خدمت علی جوان، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان زنجان هیچ تردیدی وجود ندارد چرا که در حوزه‌های مدیریتی این گونه رفتارها طبیعی است.

وی با تصریح اینکه اگر مدیری جابهجا می‌شود این به معنای ناتوانی و عدم کفایت مدیر نیست، ابراز کرد: گاهی بر حسب ضرورت و با تشخیص مدیران ارشد افراد در مسئولیت‌ها جابه‌جا می‌شوند که این در نظام مدیریتی موضوع شناخته شده‌ای است.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه مدیران دولت با این رفت و آمدها آشنا هستند، خاطرنشان کرد: عشق به خدمت یک اصل است که افراد حاضرند تمام داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشته و به میدان بیاورند.

وی با اشاره به اینکه حوزه ورزش و جوانان با تمام دستگاه‌ها سر و کار دارد، خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان حوزه‌های تعاملی زیادی دارند که بدون همکاری این دستگاه‌ها کارهای جوانان به خوبی پیش نمی‌رود.

احمدی با بیان اینکه اصلی‌ترین مخاطب ما در حوزه ورزش مردم هستند، گفت: باید بتوانیم گستره خدمت‌رسانی به مردم را وسیع‌تر کنیم چرا که مردم از ورزش انتظار دارند و این انتظار نیز به جا است.

وی با اشاره به لزوم فراهم کردن هرچه بیشتر زمینه ورزش همگانی افزود: می‌توان از طریق ورزش به نشاط جامعه و مردم کمک کرد و در این راستا باید با همکاری و هم‌افزایی و استفاده کامل از ظرفیت‌ها شرایط را برای مردم فراهم کرد.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه باید به عنوان عنصر سلامت‌بخش ورزش را توسعه دهیم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند که باید به سمت همگانی کردن ورزش رفت.

وی با بیان اینکه رسیدن به پیشرفت و توسعه با جامعه سالم امکان‌پذیر است، گفت: آمار بیماری‌ها جالب نیست و ما در این راستا مسئولیت داریم و باید حساسیت نشان دهیم.

احمدی با اشاره به لزوم توجه به بعد قهرمانی ورزش اظهار کرد: با ورزش قهرمانی نیز می‌توانیم انسجام و همبستگی را در کشور تقویت کنیم و با مطرح کردن نام ایران برای کشور افتخارآفرین باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان زنجان در ورزش تصریح کرد: در بیشتر رشته‌ها این قابلیت در استان زنجان وجود دارد که شاهد درخشش این استان در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در حوزه جوانان باید به مسئولیت‌ها براساس نیازها و اولویت‌ها عمل کنیم، خاطرنشان کرد: حوزه جوانان انتظارات متنوعی دارد که باید به این انتظارات به درستی پاسخ دهیم.

وی با تصریح اینکه تلاش دولت این بوده تا شرایط را برای مشارکت اجتماعی جوانان فراهم کند، عنوان کرد: توسعه تشکل‌ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان در این دولت مورد تاکید بوده که اکنون به ۲۰۰۰ تشکل مردم نهاد حوزه جوانان رسیدیم و اعتقاد ما این است که با توسعه، حمایت و واگذاری امور به این تشکلها بتوانیم از این ظرفیت ارزشمند در جهت پاسخگویی به نیازها و مطالبات جوانان استفاده کنیم.

احمدی با اشاره به انتخاب علی خلیلی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان یادآور شد: خلیلی از مدیران باسابقه ورزش بوده که ۲۵ سال سابقه کار در این حوزه را دارد که امیدواریم شاهد همکاری صمیمانه در استان زنجان باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر