logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۵۴۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هجمه دشمن به جایگاه زن افزایش یافته است/ بانوان فرهیخته دینی ظرفیت‌ نظام اسلامی

هجمه-دشمن-به-جایگاه-زن-افزایش-یافته-است-بانوان-فرهیخته-دینی-ظرفیت‌-نظام-اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمن به درستی به جایگاه و ارزش خانواده و به ویژه زن به عنوان همسر و مادر در خانواده پی برده است. 

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مسعود صفی یاری ظهر در نشست بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان متدین و انقلابی کشور در حوزه دین و فرهنگ اظهار داشت: جمعیت بانوان فرهیخته دینی از ظرفیت‌های بزرگ نظام اسلامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه امروزه راه اندازی تشکل های بانوان بیش از گذشته به دلیل افزایش هجمه‌ها علیه انقلاب و تلاش دشمنان در به تباهی کشاندن عنصر زن و مادر احساس می شود، ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی بیش از پیش نیازمند تشکل‌هایی همچون جمعیت بانوان فرهیخته است.

این مسئول برداشت گام های بزرگ در حوزه بانوان را مستلزم خود باوری دانست و افزود: اعضای این جمعیت می‌توانند در جریان انقلاب و تربیت نیروهای انقلابی و اهل بیتی نقش آفرین باشند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت یک هزار و 500 بانوی فرهیخته دینی در کشور،گفت: سیاست، راه و روش اعضای جمعیت باید بر مبنای قرآن اهل بیت عصمت و طهار (ع) و بیانات مقام معظم رهبری باشد در غیر این صورت از رسالت اصلی هدایتگری و روشنگری فاصله می گیرد.

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه دشمن به درستی به جایگاه و ارزش خانواده و به ویژه زن به عنوان همسر و مادر در خانواده پی برده است ،گفت: آنها می‌دانند که اگر زن در خانواده نقش خود را به درستی ایفا کنند، خانواده‌ای متدین و انقلابی شکل خواهد گرفت از این رو کمر به نابودی و متلاشی کردن مفهوم خانواده بسته است.

وی با اشاره  به فعالیت‌های جمعیت بانوان فرهیخته دینی در زنجان،افزود: جمعیت بانوان فرهیخته دینی در استان زنجان از نخستین روزهای 1395 با حضور 60 نفر از بانوان فرهیخته دینی شکل گرفت.

این مسئول ادامه داد: با برگزاری 24 جلسه در طول سال توانستیم راهبردهای عملیاتی و کارگروه‌های تخصصی جمعیت را تشکیل دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای طرح‌های عفاف گرایی، مدیریت بلوغ فرزندان، پاتوق‌های فرهنگی دخترانه و سبک زندگی فاطمی خبرداد و گفت: این طرح ها بازخورد خوبی از سوی مخاطبین هدف داشته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر