logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۵۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کاهش 9 درصدي تلفات جاده‌اي در استان زنجان

کاهش-9-درصدي-تلفات-جاده‌اي-در-استان-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به میزان کاهش تلفات جاده‌ای در زنجان اشاره کرد و گفت: تلفات جاده‌ای در زنجان 9 درصد کاهش یافته است.

به گزارش موج رسا; سردار‌علی آزادی در در جلسه اخوت كاركنان انتظامي استان زنجان با اشاره به میزان تلفات جاده‌ای در استان زنجان اظهار کرد: ميزان تلفات جاده اي در 9 ماهه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد كاهش يافته است.

وي با بيان اينكه استان زنجان از كمترين جرايم برخوردار بوده و فقط كمتر از نيم درصد جرايم كل كشور را به خود اختصاص داده كه نشان دهنده شور و شعور حسيني مردم استان است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه در وقوع اكثر جرايم بين رده 28 و 29 كشور هستيم تصريح كرد : اين امنيت مطلوب استان حاصل تعامل خوب مردم و مسئولان ، هدايت ائمه جمعه و جماعات و تلاش كاركنان انتظامي استان است.

وي با اشاره به نا آرامي‌هاي اخير تصريح كرد‌: استكبار و دشمنان قسم خورده ايران اسلامي با سوء استفاده از مطالبات اقتصادي به حق مردم سعي كردند به نظام جمهوري اسلامي ضربه بزنند‌.

سردار آزادي با بيان اينكه استكبار و صهيونسيم از ناآرامي‌هاي اخير اظهار خوشحالي و تصور مي كردند انقلاب اسلامي شكست مي خورد در حالي كه با هدايت داهيانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي ) و حضور مردم هميشه در صحنه، نيروهاي مسلح و امنيتي انقلاب اسلامي ایران شكست ناپذير است.

وي با تاكيد بر اينكه تازماني كه همبستگي مردم وجود دارد دشمنان به جايي نخواهند رسيد گفت : نيروي انتظامي با ولايت مداري در كنار مردم و با تبعيت از فرمانده معظم كل قوا و توسل به ائمه اطهار ( ع) با اخلاق و خويشتنداري، توطئه دشمنان را خنثي كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه نيروي انتظامي سرباز ولايت بوده و ولايتي خواهد ماند تصريح كرد : كاركنان نيروي انتظامي تا آخرين قطره خون خود جانثار ولي فقيه و مردم عزيز ايران اسلامي بوده و اجازه دست درازي به دشمنان را نخواهد داد.

سردار آزادي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي سرباز و خدمتگزار مردم است گفت : استان زنجان از امنيت خوبي برخوردار است و مجموعه انتظامی استان هدفی جز خدمت به مردم، آن هم خدمتی توام با اقتدار و محبت، ندارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر