logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۵۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون شهردار زنجان:

راه اندازی 8 بازارچه دائمی عرضه محصولات کشاورزی در برنامه شهرداری زنجان قرار دارد/ 3 بازارچه تا پایان امسال در زنجان راه اندازی می‌شود

راه-اندازی-8-بازارچه-دائمی-عرضه-محصولات-کشاورزی-در-برنامه-شهرداری-زنجان-قرار-دارد-3-بازارچه-تا-پایان-امسال-در-زنجان-راه-اندازی-می‌شود

معاون شهردار زنجان با اشاره به راه اندازی بارچه‌های عرضه محصولات کشاورزی در زنجان گفت: راه اندازی 8 بازارچه دائمی عرضه محصولات کشاورزی در برنامه شهرداری زنجان قرار دارد.

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های شهرداری زنجان در راستای احداث بازارچه‌های عرضه محصولات کشاورزی اظهار کرد: در این راستا شهرداری زنجان اقداماتی را در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه احداث 8 بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در برنامه شهرداری زنجان قرار دارد بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هر شهرک یک بازارچه راه اندازی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مهم شهرداری زنجان در احداث بازارچه‌های عرضه محصولات کشاورزی نداشتن زمین مناسب است افزود: در حال حاضر با این مشکل مواجه هستیم و برای حل این مشکل با اداره مسکن و شهرسازی نیز جلسه‌ای تشکیل شد و در این جلسه مقرر شده که راه و شهرسازی زمین مناسب در اختیار شهرداری قرار دهد و اگر زمین پیدا شود ساز‌های موقت برای ارائه محصولات کشاورزی در برخی از نقاط به ویژه در شهرک‌های اقماری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر زمین‌های مناسب از سوی اداره راه و شهرسازی داده شود اقدامات لازم برای راه اندازی این بازارچه تا پایان امسال انجام می‌شود گفت: اگر زمین‌های مناسب در اختیار نداشته باشیم تنها ساخت این بازارچه در جاهایی که شهرداری زمین دارد انجام می‌شود.

احمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک بازارچه در الهی در دست احداث بوده و یک بازارچه نیز در شهرک پونک در روبه روی آپارتمان‌های رضوان در حال ساخت است.

وی افزود: طرح ساخت 5 بازارچه نیز در دست مطالعه و پیدا کردن زمین مناسب برای احداث است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به اینکه در تلاش هستم تا پایان امسال سه بازارچه عرضه محصولات کشاورزی در زنجان راه اندازی کنیم افزود: اگر از زمین‌های مناسبی برای احداث بازارچه پیدا شود اقدامات لازم برای ساخت بازارچه‌ها انجام می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر