logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۵۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان:

سامانه صدقه تلفنی بهزیستی راه‌اندازی شد/ کمک به مددجویان بهزیستی با شماره‌گیری 38818

سامانه-صدقه-تلفنی-بهزیستی-راه‌اندازی-شد-کمک-به-مددجویان-بهزیستی-با-شماره‌گیری-38818

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان از راه‌اندازی سامانه صدقه تلفنی بهزیستی خبر داد.

به گزارش موج رسا; نعمت ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی صدقه تلفنی بهزیستی اظهار کرد: این سامانه به عنوان بهترین و مهمترین ابزار جهت برطرف کردن نیازهای ایتام، معلولین، محرومین و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی افزود: با توجه به قرارداد فی مابین بهزیستی با شرکت مخابراتی فراز فنون مرکزی که بر اساس آن مشترکین تلفن ثابت می‌توانند از طریق شماره گیری صدقه تلفنی بشماره 38818 کمک‌های نقدی خود را از مبلغ یک هزار تا 10 هزار ریال به حساب مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان زنجان واریز کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی شخص تماس گیرنده ، بطور دوره ای از فیش تلفن مشتری مبلغ صدقه کسر گردیده و بشماره حساب 210091434524111 مشارکتهای مردمی بهزیستی واریز می‌شود که در جهت حل مشکلات جامعه هدف هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: هر شخص طی 24 ساعت تنها یک بار می‎تواند با این شماره تماس بگیرد و مبلغ کسر شده از حساب تماس گیرندگان در فیش تلفن منازل آنان لحاظ خواهد شد.

ملکی ادامه داد: راه اندازی این سامانه کمک به افراد نیازمند و ارائه کمک‌های مردمی از سوی سازمان بهزیستی را بهبود می بخشد و علاوه بر داشتن یک سیستم جامع در کمک به دولت و جامعه از رشد تکدی گری جلوگیری می‌کند.

وی گفت: این نهاد حمایتی بدون همکاری و مشارکت خیرین و مردم نیکوکار و نوعدوست نمی تواند به اهداف مورد نظر خود در توانمندسازی مددجویان و رفع مشکلات آنان برسد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: اجرای طرح‌های بهزیستی به اعتبارات قابل توجهی نیاز دارد اما تامین آن از محل بودجه‌های سالیانه دولتی امکان‌پذیر نیست و باید از طریق جلب مشارکت‌های مردمی و خدمات داوطلبانه مردمی و خیرین جبران شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر تعداد 74  موسسه ، 10 مجتمع روستایی ، 9 کلینیک مددکاری ، 23 مرکز توانبخشی، 54 مرکز پیشگیری تحت نظارت بهزیستی استان زنجان و بیش از 200 نفر خیر در این زمینه مشارکت دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر