logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۵۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی کبدی را در زنجان داریم

آمادگی-برگزاری-اردوهای-تیم-ملی-کبدی-را-در-زنجان-داریم

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از آمادگی استان زنجان برای برگزاری اردوهای تیم ملی کبدی خبر داد.

به گزارش موج رسا; محمدعلی حمزه‌پور امروز در مجمع سالانه هیئت کبدی استان زنجان با اشاره به روند راه‌اندازی رشته کبدی در استان زنجان اظهار کرد: این رشته از سال 84 در زنجان شکل گرفت اما چند سال نیز ما شاهد به حاشیه رفتن این ورزش در استان بودیم.

وی با بیان اینکه در صورت نبود برخی حواشی این ورزش می‌توانست در زنجان بهتر از این عمل کند، ابراز کرد: برخی سلیقه‌های شخصی نیز این هیئت را در استان دچار مشکل کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه این اداره کل آرامش را به هیئت کبدی برگرداند، گفت: در حال حاضر کبدی زنجان رو به رشد است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی هیئت کبدی نبود سالن اختصاصی است، خاطرنشان کرد: یکی از هدفها و اولویت‌های ما برای این رشته تامین سالن اختصاصی است که کار در حال پیگیری است.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه کبدی زنجان از مدیریت علمی برخوردار است، ادامه داد: مسئولان هیئت کبدی استان زنجان بدون هیچ چشم داشتی در حال انجام وظیفه در هیئت هستند.

وی با اعلام اینکه آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی را در زنجان داریم، بیان کرد: برگزاری این اردوها می‌تواند به ارتقا سطح کبدی استان زنجان نیز منجر شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حواشی ایجاد شده حول فدارسیون کبدی اظهار کرد: با برگزاری انتخابات و انتخاب فردی از جنس کبدی در راس فدراسیون آرامش به این فدراسیون و ورزش نیز برگشته است.

حسن قره‌خانی رئیس هیئت کبدی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه تعداد ورزشکاران رشته کبدی 58 نفر است، گفت: از این تعداد 23 نفر در بخش آقایان و 35 نفر در بخش بانوان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه استان زنجان سه داور مرد و چهار داور زن در این رشته دارد، ابراز کرد: تعداد مربیان ما نی زدر بخش آقایان و بانوان به ترتیب سه و دو نفر هستند.

رئیس هئیت کبدی استان زنجان به اقدامات انجام شده برای معرفی این رشته در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این رشته به غیر از طارم و ماهنشان در دیگر شهرستانهای استان فعال است.

وی به برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و داوری در استان اشاره کرد و افزود: زهرا اسم‌خانی از ورزشکاران کبدی استان زنجان به اردو تیم ملی دعوت شده است.

قره‌خانی با اشاره امضا تفاهم نامه بین هیئت کبدی استان و هیئت ورزش دانش‌آموزی تصریح کرد: تلاش ما معرفی هرچه بیشتر این رشته در استان زنجان است.

وی با بیان اینکه در سال 95 مقام قهرمانی لیگ بانوان را کسب کردیم، عنوان کرد: در بخش آقایان نیز استان زنجان ظرفیت‌های خوبی دارد.

رئیس هیئت کبدی استان زنجان راه‌اندازی خانه کبدی در خرمدره، اجرای طرح استعدادیابی و برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری درجه 3 را از برنامه‌های این هیئت برشمرد و گفت: اختصاص سالن اختصاصی، اختصاص تخته تاتامی برای خانه کبدی خرمدره و اعطای میزبانی مسابقات از جمله مطالبات هیدت کبدی استان است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر