logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۵۳۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس فدراسیون کبدی:

استفاده از ظرفیت استانها از اولویتهای فدارسیون کبدی است/ سیستم فعلی آموزش در این فدراسیون تغییر می‌کند

استفاده-از-ظرفیت-استانها-از-اولویتهای-فدارسیون-کبدی-است-سیستم-فعلی-آموزش-در-این-فدراسیون-تغییر-می‌کند

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون گفت: استفاده از ظرفیت استانها اولویت فدارسیون کبدی است.

به گزارش موج رسا; عباس خواجه‌ اورسجی امروز در مجمع سالانه هیئت کبدی استان زنجان با بیان  اینکه این قول را به هیئت این استان می‌دهم که رئیس آن را به عنوان مدیر برنامه‌های راهبردی فدارسیون و عضو افتخاری هیئت رئیسه انتخاب کنیم، اظهار کرد: استفاده از افراد تحصیل کرده در استان زنجان ظرفیتی است که باید به آن توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز توجه ویژه‌ای به هیئت کبدی دارد، ابراز کرد: در بحث سیاست‌های کلان آموزش یکی از استراتژی‌های اصلی بوده که در اولویت فدراسیون کبدی قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون کبدی با تاکید بر اینکه اگر در بحث آموزش قدمهای خوبی برنداریم در اجرای امور دچار مشکل خواهیم شد، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی خوبی در سطوح مختلف آموزشی در این رشته داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مخالف برگزاری مسابقات و اعزام‌ها به شکل کنونی هستیم، عنوان کرد: سیستم فعلی آموزش مربیگری و داوری نیز باید تغییر کند و در این راستا ما در نظر داریم دوره پیشرفته تربیت مدرس در بخش داوری و مربیگری را برگزارکنیم.

اورسجی با تاکید بر اینکه باید از شیوه‌های نوین آموزش بهره گرفت، تصریح کرد: مربیان و داوران ما باید کاملا حرفه‌ای بوده و براساس اصول و دانش روز حرکت کنند تا در تربیت نیرو نیز به موفقیت‌هایی دست یابیم، امروزه برخی مربیان ما دانش کافی را دارند اما توان  انتقال این دانش را ندارند که باید در این خصوص نیز کارهایی انجام شود.

وی استفاده از ظرفیت استانها را از اولویت فدارسیون عنوان کرد و گفت: در برگزاری مسابقات نیز سعی خواهیم کرد از نیروهای استانها استفاده کنیم و پرسنل فدارسیون تنها باید کارهای اجرایی فدارسیون را انجام دهند.

رئیس فدارسیون کبدی با ابراز تاسف از وجود برخی مشکلات مانند نبود تخته تاتامی در استانها تصریح کرد: عدم برنامه‌ریزی صحیح سبب وجود این مشکلات شده و در سالهای آینده نباید شاهد وجود این مشکلات جزئی باشیم و باید به فکر توسعه همه جانبه این رشته بوده و آن را رشد دهیم چرا که ورزش نقش قابل توجهی در جامعه دارد.

وی  با بیان اینکه امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان سالن اختصاصی این رشته را هرچه زودتر در اختیار هیئت قرار دهد، اظهار کرد: ما نیز قول می‌دهیم که در هر سال برای هر استان حداقل یک تخته تاتامی اختصاص دهیم.

اورسجی با تاکید بر برگزاری منظم لیگ‌ها افزود: در استان زنجان باید به بحث ورزشکاران سازمان یافته توجه بیشتری شود تا افراد بیمه شده افزایش باید و همچنین کبدی ساحلی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های مخصوص بانوان بیان کرد: برای مثال در این راستا کمیته داوران مخصوص بانوان در فدراسیون شکل خواهد گرفت و بانوان مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرند.

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص اعطای میزبانی مسابقات بین‌المللی و آسیایی به استان زنجان نیز گفت: ما این آمادگی را داریم که این میزبانی‌ها را به استان زنجان نیز بدهیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر