logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۵۳۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

تشکیل 20 کمیته برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان/ ضرورت مردمی برگزار کردن برنامه ها

تشکیل-20-کمیته-برنامه-های-دهه-فجر-انقلاب-اسلامی-در-زنجان-ضرورت-مردمی-برگزار-کردن-برنامه-ها-

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:20 کمیته برای اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان تشکیل شده است و برنامه های جمع آوری می شود.

به گزارش موج رسا; سعید حسینی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان،اظهار داشت:با پیروزی حکومت اسلامی معادلات سیاسی جهان با اراده و شکوه ملت مسلمان با شعار و شعور الهی و توحیدی و با ایثار و جان گذشتگی مردم، حکومت تا بن دندان مسلح رژیم شاهنشاهی به رهبری داهیانه امام خمیمنی (ره) به زباله دان تاریخ سپرده شد.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را تجدید پیمان مردم با آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شعار دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی،اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه های دهه فجر از 12 بهمن ماه با نامگذاری انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)،ولایت فقیه و رهبری برگزار می شود، افزود: انقلاب اسلامی،تربیت قرآنی،تحکیم بنیان خانواده و منزلت زن مسلمان عنوان روز دوم این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی،انقلاب اسلامی،ارزش های اسلامی،عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی از عناوین روزهای سوم و چهارم این دهه است.

حسینی بیان داشت: انقلاب اسلامی،اقتصاد مقاومتی،تولید ملی و اشتغال،انقلاب اسلامی،گفتمان انقلابی،مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی  و انقلاب اسلامی، اقتدار ملی،آمادگی دفاعی و امنیت پایدار عنوان روزهای پنجم و ششم این دهه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت عنوان روز 19 بهمن است، افزود: انقلاب اسلامی،وحدت ملی،عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی،حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف عناوین روزهای 20 و 21 بهمن ماه سال جاری است.

این مسئول بیان داشت: انقلاب اسلامی، استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی عنوان آخرین روز دهه فجر انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از تشکیل 20 کمیته برای اجرای برنامه های مختلف در این دهه خبر داد و گفت: در صورت ضرورت تشکیل،کمیته دیگری نیز می تواند تشکیل شد.

حسینی برضرروت زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه های این دهه به صورت مردمی برگزار می شود.

وی گفت: زمینه سازی برای تولید برنامه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر تاکیدات برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است و باید خلاقیت ها نیز برای اجرای برنامه ها مورد توجه باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه،با اشاره به اینکه کمیته فرهنگی و هنری به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است، افزود: برنامه های ایام فاطمیه نیز در نظر گرفته شده است.

ناصر مقدم بیان داشت: جشن های انقلاب امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه به صورت دیگری برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: با توجه به روزهای اخیر و اغتشاشات اخیر امنیت و شادابی و نشاط تدبیر اتخاذ شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه برنامه ها باید به معنای واقعی مردمی باشد، افزود: سال هاست این برنامه های کلیشه ای برگزار می شود.

وی گفت: این اغتشاشات نشان می دهد که ما حقیقتا نتوانستیم کاری انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان بیان داشت: اعضای کمیته در جلسات شرکت نمی کنند و ساماندهی منظمی در این زمینه وجود ندارد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: ارزیابی جامعی از برنامه های کمیته ها در استان وجود ندارد و تا زمانی که این ارزیابی صورت نگیرد، نمی توان نقاط ضعف و قوت را تشخیص داد.

وی گفت: امسال باید تلاش شود تا برنامه در شان انقلاب اسلامی در شهر و روستا برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه طرفداران انقلاب اسلامی بسیار زیاد است، افزود: همه کسانی که پای صندوق های رای می آیند،طرفدار انقلاب هستند ما سلایق سیاسی و جناحی برخی مواقع به برنامه های می چربد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: جلسات کمیته های هئیت های مذهبی و قرآنی استان برگزار شده است و بر اساس چارچوب های اعلام شده برنامه ریزی می شود.

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه دشمن همواره توطئه چینی می کند، افزود: هر چه به چهلمین سال انقلاب اسلامی می رسیم این توطئه ها بیشتر می شود و این اغتشاشات نمونه ای از این توطئه ها است.

وی گفت: اگر حلاوت را به کام مردم تلخ کنند، در برگزاری برنامه ها سالگرد نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ناکارآمدی نظام اسلامی را مورد تهاجم قرار داده اند، گفت: ضروری است خدمات نظام اسلامی و دولت در سالگرد انقلاب اسلامی برجسته شود تا بخشی از فتنه از این مسیر خنثی شود.

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه در جمع بندی برنامه ها بر روی کاغذ هزاران برنامه نوشته می شود، افزود: اما در اجرا به دلیل کاهش اعتبارات با مشکل مواجه هستیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر