logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۵۳۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان:

شهرک‌های اقماری زنجان با کمبود باشگاه بدنسازی مواجه هستند/ با باشگاه‌های بدون پروانه برخورد می‌شود

شهرک‌های-اقماری-زنجان-با-کمبود-باشگاه-بدنسازی-مواجه-هستند-با-باشگاه‌های-بدون-پروانه-برخورد-می‌شود

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به تعداد باشگاه‌های فعال در استان گفت: شهرک‌های اقماری زنجان با کمبود باشگاه بدنسازی مواجه هستند.

مهران زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ بدون لوازم در استان زنجان اظهار کرد: این مسابقات 22 دی ماه در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در نیمه نخست بهمن ماه نیز مسابقات پرورش اندام بادی کلاسیک و فیزیک رده سنی جوانان و بزرگسالان در زنجان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به احتمال میزبانی زنجان در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ بالوازم افزود: رایزنی‌های لازم در این خصوص با رئیس فدراسیون نیز انجام و موافقیت وی نیز جلب شده است که در صورت قطعی شدن این مسابقات را اسفند ماه امسال برگزار می‌کنیم.

وی گفت: مسابقات کشوری پاورلیفتینگ بالوازم در رده سنی جوانان تا پیشکسوتان برگزار می‌شود که امیدواریم اسپانسر مالی خوبی برای این مسابقات جذب کنیم.

زرگری با اشاره به تعداد ورزشکاران سازماندهی شده ورزش بدنسازی و پرورش اندام در استان زنجان عنوان کرد: امسال ما 6 هزار ورزشکار سازماندهی شده در سطح استان زنجان داریم.

وی با بیان اینکه ما در بحث فنی نظارتهای لازم را انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: در کنار نظارتهای فنی گزارشات تخلفات باشگاه‌ها نیز به اداره کل ورزش و جوانان و سازمان غذا و دارو ارائه می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان اظهار کرد: سعی ما این بود که باشگاه‌ها از تجهیزات به روز استفاده کنند و همچنین نیروهای آموزش دیده که از مربیان رسمی فدراسیون هستند در باشگاه‌ها مربیگیری کنند.

وی تصریح کرد: ما در زمینه مربیان آموزش دیده بانوان و آقایان هیچ مشکلی نداریم و به اندازه نیاز باشگاه‌ها مربی درجه 3 در استان وجود دارد.

زرگری با اشاره به نبود باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام در برخی از شهرکهای اقماری زنجان گفت: در حال حاضر بزرگترین دغدغه ما همین موضوع است که بیشتر باشگاه‌های ما در داخل شهر بوده و شهرکهای اقماری با کمبود باشگاه‌ها مواجه هستند.

وی با بیان اینکه متولی صدور پروانه در تاسیس باشگاه‌ها اداره کل ورزش و جوانان است، افزود: این موضوع نیاز به بررسی دقیق دارد که چرا پراکندگی رعایت نشده است و ما اعتقاد داریم اگر مسئولیت صدور پروانه باشگاه‌ها به هیئت واگذار شود، وضعیت بهتر خواهد بود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه افرادی که به دنبال تاسیس باشگاه هستند قبل از هر اقدامی با اداره ورزش و جوانان شهرستان هماهنگ باشند، عنوان کرد: نباید افراد بعد از تاسیس باشگاه و تهیه تجهیزات به فکر دریافت پروانه بیفتند.

وی با اشاره به تعداد باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام در استان گفت: در کل استان 120 باشگاه فعال است که 50 باشگاه در شهر زنجان است و تعداد انگشت شماری نیز بدون پروانه فعالیت می‌کنند که اخیرا با این باشگاه برخورد می‌شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر