logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۵۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

دولت باید اراده جدی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد/ تجمعات همراه با خشونت برنامه‌ریزی دشمن است

دولت-باید-اراده-جدی-برای-رفع-مشکلات-اقتصادی-مردم-داشته-باشد-تجمعات-همراه-با-خشونت-برنامه‌ریزی-دشمن-است

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: اعتراضات و تجمعات همراه با خشونت موضوع برنامه‌ریزی شده از طرف دشمن است.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تجمعات مردمی که در مواردی به اغتشاش کشیده شده است، اظهار کرد: ممکن است مردم از لحاظ اقتصادی و وجود برخی مفاسد اقتصادی که در گذشته بوده و احتمال دارد اکنون نیز وجود داشته باشد، ناراحت باشند که رفع آنها مطالبه به حق مردم است.

وی با بیان اینکه همه معتقدیم که مشکلات اقتصادی مردم باید برطرف شود، افزود: اعتراضات و تجمع همراه با خشونت به طور یقین برنامه‌ریزی شده بوده و فرد قانون‌مدار که به دنبال پیگیری مطالبات خود را راه‌های قانونی است دست به اغتشاش و آسیب زدن به اموال عمومی نمی‌زند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید توجه داشت که دشمنان خارجی و یکسری از افراد نادان داخلی منتظر چنین اتفاقاتی هستند تا از آن سوء استفاده کنند یعنی می‌خواهند در کنار افرادی که مطالبات خود را پیگیری می‌کنند به کشور و نظام ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه این نوع تجمعات که منجر به اعتشاش شده هیچ گاه پسندیده نخواهد بود، گفت: نمایندگان در کنار مردم بوده و برای محقق شدن مطالبات به حق آنها تلاش خواهند کرد و به نظرم نمایندگان مجلس در دسترس‌ترین افراد برای احقاق حقوق مردم هستند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه نمایندگان مشکلات مردم را به گوش مسئولان رسانده و در مجلس نیز پیگیری خواهند کرد، ابراز کرد: در گذشته نیز بارها و بارها مشکلات مردمی مطرح شده که در برخی موارد شاید برای رفع مشکلات کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت باید اراده جدی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد، عنوان کرد: اکنون که در فصل بررسی بودجه قرار داریم، باید نیازهای اساسی مردم مورد توجه قرار گرفته و منابع و اعتباراتی نیز در این خصوص در نظر گرفته شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید اولویت‌های مردم در بودجه سال 97 مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: توصیه ما به مردم این است که مراقب باشند تا دشمنان خارجی، معاندین و شکبه‌های خارجی از این تجمعات به نفع خود استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه مردم ما به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ داشته و هیچ گاه فرصت سوء استفاده به دشمن را نخواهند داد، گفت: به نظرم باید مطالبه‌های مردمی به دور از احساسات و از راه‌های قانونی پیگیری شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر