logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۵۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان زنجان:

2 تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یافتند/ مسابقات جهانی تونس فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود

2-تکواندوکار-زنجانی-به-اردوی-تیم-ملی-نوجوانان-راه-یافتند-مسابقات-جهانی-تونس-فروردین-ماه-سال-آینده-برگزار-می‌شود

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان زنجان از راهیابی 2 تکواندو کار نوجوان زنجانی به اردوی تیم ملی خبر داد.

محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان اظهار کرد: این رقابتها در سال 2018 و در کشور تونس برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات ورزشکارانی شرکت کرده بودند که مدالهای کشوری داشته و صاحب عنوان در مسابقات آزاد و کشوری بودند و همچنین در لیگ نیز دارای رنکینگ بالا هستند.

سرمربی تیم تکواندو زنجان با بیان اینکه دو تکواندوکار زنجان در این مسابقات خوش درخشیدند، ابراز کرد: محمداحسان مهاجری در وزن 59 کیلوگرم حریفی را شکست داد که در نونهالان برنز جهان و طلای آسیا را داشت و در نوجوانان آسیا نیز به مدال طلا دست یافته بود.

وی بیان کرد: امیرسینا بختیاری در وزن 55 کیلوگرم که سال گذشته نیز در اردوی تیم ملی نوجوانان بود، امسال نیز موفق شد به تیم ملی راه یابد.

علوی با بیان اینکه تمرینات این ورزشکاران از 22 دی ماه آغاز خواهد شد، گفت: مسابقات نیز فروردین ماه در کشور تونس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: باعث افتخار است که بعد از شایان رستمی که نقره جهان و طلای آسیا را به دست آورد این دو ورزشکار قهرمان نیز توانستند در مسابقات نوجوانان به این افتخارات دست یابند.

سرمربی تیم تکواندو زنجان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا این دو ورزشکار بتوانند با کسب آمادگی بهتر افتخار بزرگ در عرصه جهانی کسب کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر