logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۵۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان خبرداد

کشف و ضبط بيش از 6 هزار ليتر سوخت قاچاق در زنجان

کشف-و-ضبط-بيش-از-6-هزار-ليتر-سوخت-قاچاق-در-زنجان

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از كشف چهار هزارو 800 ليتر سوخت قاچاق از يك دستگاه كاميونت در اتوبان زنجان- قزوين خبر داد.

جعفر رحمتي در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق فرآوردهاي نفتي ماموران پليس آگاهي از حمل مقاديري سوخت قاچاق مطلع شدند.

وی تصریح کرد: در اين راستا ماموران با ايجاد ايست و بازرسي خودرو حامل سوخت قاچاق را كه يك دستگاه كاميونت بود شناسايي و با علائم هشدار دهنده آن را متوقف كردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو 4 هزار و 800 ليتر نفت سفيد قاچاق كشف كردند.

وی با تاکيد بر عزم پليس در برخورد با قاچاق كالا از هموطنان خواست در صورت اطلاع از فعاليت هاي قاچاقچيان مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند

رحمتي همچنین از كشف 2 هزار ليتر سوخت قاچاق از يك دستگاه وانت نيسان نیز در محور زنجان خبرداد.

وی گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق فرآوردهاي نفتي ماموران انتظامي شهرستان زنجان از حمل مقاديري سوخت قاچاق مطلع شدند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان بیان کرد: در اين راستا ماموران با ايجاد ايست و بازرسي خودرو حامل سوخت قاچاق را  كه يك دستگاه وانت نيسان بود شناسايي  و با علائم هشدار دهنده آن را متوقف كردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسي از اين خودرو دو هزار ليتر سوخت قاچاق كشف كردند.

رحمتی ضمن تاکيد بر عزم پليس در برخورد با قاچاق كالا از هموطنان خواست در صورت اطلاع از فعاليت‌هاي قاچاقچيان مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر