logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۵۱۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرمربی تیم صنایع روی خمسه زنجان:

زنجان میزبان دور سوم مسابقات لیگ واترپلو زیر 17 سال کشور شد/ شانس بالای صنایع روی خمسه زنجان برای حضور در مرحله نهایی مسابقات

زنجان-میزبان-دور-سوم-مسابقات-لیگ-واترپلو-زیر-17-سال-کشور-شد-شانس-بالای-صنایع-روی-خمسه-زنجان-برای-حضور-در-مرحله-نهایی-مسابقات

سرمربی تیم واترپلو صنایع روی خمسه زنجان گفت: زنجان میزبان دور سوم مسابقات لیگ واترپلو در رده زیر 17 سال کشور است.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازیهای لیگ برتر واترپلو زیر 17 سال اظهار کرد: دو هفته این مسابقات در مهر ماه و آبان ماه برگزار شده و هفته سوم نیز ماه آینده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم زنجان تا این لحظه در جایگاه سوم قرار دارد، ابراز کرد: هفته سوم قرار است در بهمن ماه و قبل از دهه فجر در زنجان برگزار شود.

سرمربی تیم واترپلوی زنجان در لیگ برتر زیر 17 سال بیان کرد: بعد از هفته سوم هشت تیم برتر به دور نهایی مسابقات که در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

وی گفت: زنجان در دور اول و دوم با تیم‌های آریانای تهران، مشهد، شرکت ماندنی تهران، آینده‌سازان آزادی تهران و استان فارس روبرو شد.

اسلامی با بیان اینکه صعودمان به دوره پایانی تقریبا قطعی شده است، عنوان کرد: در کل 18 تیم در این مسابقات حضور دارند و سطح مسابقات نیز بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه مقدمات کسب میزبانی دور سوم مسابقات برای زنجان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: استان زنجان طی سالیان گذشته در رشته واترپلو همیشه خوش درحشیده و تمام تلاش ما نیز کسب بهترین نتیجه در این مسابقات است.

به گزارش موج رسا؛ پارس بهادر جنوب(اهواز)، پیشگامان کویر یزد، باشگاه کارگران اصفهان، کشواد، سایپا، طلایه‌داران، پالایش نفت آبادان، قزوین، پایگاه قهرمانی استان مرکزی، استخر آزادی، استخر پیام تبریز، صنایع غذایی جمانه، شرکت ساختمانی ماندنی، امید آزادی، فارس، زنجان، مشهد و آریانا تیمهای حاضر در این مسابقات هستند که در سه گروه با یکدیگv رقابت می‌کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر