logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۵۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

انهدام 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان/ گزارشی از دستمال‌های آلوده به مواد مخدر و یا کشفیات مربوط به آن در زنجان وجود ندارد

انهدام-18-باند-تهیه-و-توزیع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-گزارشی-از-دستمال‌های-آلوده-به-مواد-مخدر-و-یا-کشفیات-مربوط-به-آن-در-زنجان-وجود-ندارد

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در مورد شایعات دستمال‌های آلوده به مواد مخدر گفت: تاکنون گزارشی درباره استفاده از دستمال‌های آلوده به مواد مخدر و یا کشفیات مربوط به آن در زنجان مشاهده نشده است.

حسین خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ‌اظهار کرد: تاکنون گزارشی درباره استفاده از دستمال‌های آلوده به مواد مخدر و یا کشفیات مربوط به آن در زنجان مشاهده نشده و پلیس این موضوع را تایید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان کشف شده است، گفت: این میزان در مقایسه با سال قبل 35 درصد افزایش یافته است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان همچنین از دستگیری یک هزار و 850 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان زنجان خبر‌داد و بیان کرد: در این زمینه 850 معتاد نیز در استان جمع‌آوری شدند.

وی در ادامه از انهدام 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر‌داد و تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به جدیت با قاچاقچیان برخورد می‌‎کند.

حسین خانلو با بیان اینکه امسال کشفیات گل نیز در استان بوده است، گفت: این نوع مواد مخدر یکی از انواع جدید مواد توهم زا و آسیب‌های نوظهور است که آسیب آن به مراتب بیشتر از گراس و حشیش است.

وی با اشاره به توهم‌زایی مواد مخدر گل افزود: این امر موجب آسیب بیشتر به مغز و روان مصرف کنندگان می‌شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه تاکنون گزارشی درباره استفاده از دستمال‌های آلوده به مواد مخدر و یا کشفیات مربوط به آن مشاهده نشده و این موضوع را پلیس تأیید نمی‌کند، تصریح کرد: با این حال اگر شهروندی در این زمینه به موارد مشکوکی برخورد کند، می‌تواند مراتب را به سامانه ١٢٨ پلیس مبارزه با مواد مخدر گزارش دهد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر