logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۵۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

فضای مجازی در ایران بی حد و مرز و بدون نظارت است/ مظلومیت همیشگی کار فرهنگی

فضای-مجازی-در-ایران-بی-حد-و-مرز-و-بدون-نظارت-است-مظلومیت-همیشگی-کار-فرهنگی-

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در هیچ نقطه دنیا این فضا به اندازه کشورمان بی حد و مرز و بدون نظارت نیست که این خود عامل ایجاد خیلی از مشکلات وآسیب های اجتماعی خواهد بود.

به گزارش موج رسا; جمعی ازدانشجویان بسیجی دانشگاه های استان زنجان در نشست پرسمان پیشرفت میزبان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان شرکت کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این نشست با اشاره به روحیه مطالبه گری دانشجویان، تقویت این روحیه را یکی از راههای حل مشکلات استان عنوان کرد و افزود: این کار تشکل های دانشجویی استان قابل تقدیر است چرا که ایجاد و حفظ مطالبه گری در بین جوانان یکی از مهمترین راه کارهای حل مشکلات و معضلات کشور است.

صفری با بیان اینکه در آخرین نظرسنجی، شبکه استانی اشراق در بین 80 درصد از مردم استان بیننده دارد، گفت: این به معنی اعتماد مردم به شبکه استانی است هرچند امروز با توجه به تکثر رسانه ها، جذب و حفظ سلایق مختلف دشوار بوده و می بایست به علایق همه اقشار خصوصا جوانان در تولید برنامه ها توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای امیدافزایی در جامعه گفت: استراتژی رسانه ملی و استانی، در این راستا برنامه ریزی شده است لیکن این به معنای عدم نقد برخی کاستی ها نبوده و نقد منصفانه از کمبودها برای حل مشکلات مردم ضروری است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: فضا و ظرفیت برای کار و تولید برنامه با موضوع مطالبه گری مشروع و قانونمند در شبکه استانی وجود دارد که می توان با مشارکت شما دانشجویان این  قبیل برنامه ها را تولید و پخش گردد .

صفری با بیان اینکه کار رسانه ای امروز یک کار علمی وحرفه ای است، افزود: پرداخت به موضوعات مبتلابه استان از قبیل محتوای آسیب های فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، گزارش های مطالبه گر در حوزه حقوق شهروندی، پیگیری مشکلات و معضلات پیش روی توسعه استان، وضعیت اشتغال جوانان، مشکلات متعدد واحدهای تولیدی و صنعتی و خیلی از موضوعات دیگر جزء دغدغه های اصلی رسانه استانی بوده و تولید برنامه های مختلف در حوزه های صدا، سیما و خبر موید این ادعاست .

وی با بیان اینکه کار فرهنگی همیشه مظلوم بوده است، گفت: این شبکه در رابطه با تولید برنامه هایی با محتوای فرهنگ ایثار و شهادت جزء مراکز فعال در کشور است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان توجه به بنیان خانواده و حفظ آن را یکی دیگر از موضوعات مهمی دانست که صدا و سیمای مرکز زنجان در اولویت های تولید و پخش برنامه های خود قرار داده است و بر مشارکت بیشتر دانشجویان در زمینه تولید محتوای فرهنگی تاکید کرد.

صفری مهمترین تهدید حال حاضر کشور را  در حوزه  فضای مجازی عنوان کرد و افزود: در هیچ نقطه دنیا این فضا به اندازه کشورمان بی حد و مرز و بدون نظارت نیست که این خود عامل ایجاد خیلی از مشکلات وآسیب های اجتماعی خواهد بود.

در ادامه این نشست برخی از دانشجویان انتقادات، پیشنهادات، مطالبات و درخواستهای خود را در فضایی صمیمی و بی تعارف با مدیرکل صدا و سیمای استان در میان گذاشتند .

ساخت برنامه هایی انتقادی و کرسی های آزاد اندیشی، افزایش برنامه های حوزه خانواده و الگوسازی برای نسل جوان، معرفی کالاهای ایرانی، تولید برنامه هایی با محتوای آسیب های فضای مجازی  و معرفی طرح ها وایده های جوانان برای رسیدن به مرحله تولید از مهمترین مطالبات دانشجویان از شبکه استانی زنجان بود.

در پایان این نشست صمیمانه کتاب تأثیرات رسانه ها بر گستره عمومی جامعه  از طرف مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان به دانشجویان اهدا شد.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ ]
یکی از مهمترین قله های فلاکت فرهنگی کشور مظلوم ما روال اداری کشور است که در صدا وسیما واداره ارشاد جاری وساری است برادران مدیر در خلوت خود دور از چشم افرادی که شما تایید وتجمید می کنند بنشیند خود را در برابر مسئولیت خود بسنجید وخود را آزمایش کنید ببینید با ماموریتی که انجام می دهید مردم ومملکت را به کدام می برید ا امکانات وبیت المال چگونه مدیریت کردید وچه نتیجه گرفیتد که مردم از آن بهره مند باشند با کدام متخصص مشورت کردید
فرم ارسال نظر