logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸
[ شناسه خبر : ۵۰۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان:

تیم های خبرنگاران بحران در زنجان تشکیل می شود/برگزاری مانورهای اطلاع رسانی برای تیم خبرنگاران بحران

تیم-های-خبرنگاران-بحران-در-زنجان-تشکیل-می-شود-برگزاری-مانورهای-اطلاع-رسانی-برای-تیم-خبرنگاران-بحران

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان با هماهنگی های انجام شده با اصحاب رسانه استان،تیم های خبرنگاران بحران در زنجان تشکیل می شود.

اسماعیل خردمند امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:جلسه انتخابات وعضویت در تیم خبرنگاران بحران جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد و به دلیل عدم استقبال خبرنگاران برای کاندیدا شدن،تیم های خبرنگاران بحران در زنجان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه قرار بود در این جلسه یک نفر به عنوان سرپرست تیم خبرنگاران بحران انتخاب شود، تصریح کرد: به دلیل کاندیدا نشدن اعضا، این موضوع منتفی شد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور افزایش و تقویت ارتباط تیم خبرنگاران بحران با مجموعه جمعیت هلال احمر زنجان،خبرنگاران بحران استان در دو بخش تیم بندی می شوند، ادامه داد: این تیم ها با حضور در مناطق بحران با مسئولیت روابط عمومی جمعیت هلال احمر زنجان، وظایف خود را انجام می دهند.

خردمند خاطرنشان کرد: کانال ارتباطی خبرنگاران بحران استان زنجان ایجاد شده و این قشر می توانند از این طریق ارتباط موثرتری با جمعیت هلال احمر داشته باشند.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه پیشرفته و دوره های آموزش خبرنگاران در بحران برگزار می شود، ادامه داد: همچنین مانور اطلاع رسانی به منظور تقویت و افزایش توان این تیم در زنجان برگزار می شود.

 مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به ارتباط مطلوب رسانه های استان با جمعیت هلال احمر، گفت: قطعا تشکیل این تیم نیز برای استان ثمرات مطلوبی خواهد داشت.

خردمند از حضور خبرنگاران بحران در مناطق حادثه دیده خبر داد و گفت: این تیم ها در مناطق حادثه دیده و پشتیبانی حضور می یابند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر