logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۵۰۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور آبفای شهرستان سلطانیه خبرداد

افزایش 12.56 درصدی تولید آب شرب در سلطانیه

افزایش-12.56-درصدی-تولید-آب-شرب-در-سلطانیه

مدیر امور آبفای شهرستان سلطانیه با اشاره به تولید میزان آب شرب در استان زنجان گفت: تولید آب شرب در سلطانیه 12.56 درصد افزایش یافته است.

سید مرتضی صفوی در گفتوگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 648 هزار متر مکعب آب در شهر سلطانیه تولید شده است اظهار کرد: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 12.56 درصدی را نشان می دهد.

وی میزان مصرف آب مشترکین شهر سلطانیه در سال 96 را بیش از 442 هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: مصرف آب در شهر سلطانیه در 8 ماهه سال گذشته 433 هزار متر مکعب بوده است که این میزان 2.11 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر امور آبفای شهرستان سلطانیه تعداد انشعابات شهر سلطانیه را 3 هزار و 185 فقره اعلام کرد و افزود: طول خطوط انتقال و شبکه توزیع این شهر نیز بیش از 38 هزار متر می باشد.

صفوی همچنین به فروش 108 فقره انشعاب در سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد: در 8 ماهه نخست سال جاری 85 دستگاه کنتور معیوب تعویض و 23 مورد انشعاب غیر مجاز شناسایی و تبدیل به مجاز شده است.

مدیر امور آبفای شهرستان سلطانیه به افزایش بیش از 19 درصدی استاندارد سازی انشعابات فرسوده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در همین راستا 9 عدد مرئی سازی و بازسازی حوضچه نیز انجام شده است.

صفوی به کاهش تعداد حوادث در حوزه های انشعابات و شبکه توزیع نیز اشاره کرده و تصریح کرد: حوادث شبکه توزیع در 8 ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 45 درصد کاهش و حوادث انشعابات نیز بیش از 24 درصد کاهش داشته است.

وی بازسازی تجهیزات چاه شماره 3 سلطانیه،اتمام به روز رسانی نقشه تاسیسات،خط انتقال و شبکه توزیع و بهسازی ساختمان اداری امور آبفای شهرستان سلطانیه را از دیگر اقدامات این امور در سال جاری برشمرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر