logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۵۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عزیزی در گفت‌وگو با موج رسا:

فدراسیون فوتبال به فکر بازیهای دوستانه با تیم‌های بزرگ باشد/ مردم در جام جهانی انتظار بازی شرافتمندانه را از تیم ملی دارند

فدراسیون-فوتبال-به-فکر-بازیهای-دوستانه-با-تیم‌های-بزرگ-باشد-مردم-در-جام-جهانی-انتظار-بازی-شرافتمندانه-را-از-تیم-ملی-دارند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به قرعه سخت ایران در جام جهانی روسیه گفت: فدراسیون فوتبال به فکر بازیهای دوستانه با تیم‌های بزرگ باشد.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به لزوم آماده‌سازی بهتر تیم ملی ایران برای حضور موفق در جام جهانی روسیه اظهار کرد: اکنون روند خوب پیش می‌رود اما با قرعه بدی در جام جهانی روبرو شدیم که به گروه مرگ معروف شده است.

وی با بیان اینکه اسپانیا و پرتغال از بزرگان فوتبال جهان هستند، ابراز کرد: البته نباید تیم آفریقایی حاضر در گروه ایران را دست کم گرفت و به نظرم مراکش نیز یکی از تیمهای باکیفیت جام جهانی است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سطح تیمهای حاضر در گروه ایران بسیار بالا است، عنوان کرد: همه انتظار داشتند که در یک گروه آسان قرار بگیریم اما باید توجه داشت که بازی با تیمهای بزرگ برای فوتبال ما مفید است، در جام جهانی قبلی ما به تیم آرژانتین باختیم اما این باخت شرافتمندانه بود.

وی بیان کرد: یادمان نمی‌رود که همه بعد از بازی با آرژانتین از تیم ملی راضی بودند، ما هرگز انتظار قهرمانی در جام جهانی را نداریم و همین که تیم ما مقابل تیمهای بزرگ محک بخورد و شرافتمندانه برای کسب نتیجه تلاش کند برای ما کافی است.

عزیزی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال باید در بحث بازیهای تدارکاتی با تیمهای خوب برنامه‌ریزی منسجی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده این است که اگر دنبال نتیجه هستیم باید در ورزش هزینه کنیم.  

وی با تاکید بر اینکه ما آنچنان که باید در ورزش هزینه نمی‌کنیم، افزود: در فوتبال پول خوبی وجود دارد اما در ورزشهای انفرادی که مدال‌آور نیز هستند هزینه آنچنانی نمی‌شود، ورزشکار زندگی خود را صرف ورزش قهرمانی می‌کند اما حمایت مورد انتظار از وی نمی‌شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه باید توجه داشت که ورزش شغل یک قهرمان است، تصریح کرد: مگر عمر قهرمانی یک ورزشکار که قهرمانی المپیک و جهان را دارد چند سال است که به دغدغه مالی و زندگی ورزشکار آنچنان که باید توجه نمی‌شود؟

وی با بیان اینکه باید به دغدغه‌های مالی ورزشکاران توجه ویژه‌ای شود، گفت: ما هنوز نتوانستیم ورزش حرفه‌ای را به آن معنای واقعی در کشورمان داشته باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر