logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳
[ شناسه خبر : ۴۹۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر 14 تا 20 بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود/ حضور وزیر ورزش در زنجان و پخش زنده مسابقات از شبکه 3

مسابقات-بین‌المللی-بدمینتون-جام-فجر-14-تا-20-بهمن-ماه-در-زنجان-برگزار-می‌شود-حضور-وزیر-ورزش-در-زنجان-و-پخش-زنده-مسابقات-از-شبکه-3

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات 14 تا 20 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; علی جوان امروز در دومین جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان با بیان اینکه موفقیت‌های ورزشی استان زنجان با حمایت مسئولان ارشد استانی بوده است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز کمک‌هایی به توسعه ورزش در استان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در نخستین جلسه شورای عالی ورزش استان 7 مصوبه داشتیم، ابراز کرد: تمامی این مصوبات به مرحله اجرا درآمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان در مسابقات بین‌المللی جام فجر در رشته بدمینتون عنوان کرد: این مسابقات 14 تا 20 بهمن ماه در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات به اقتصاد استان کمک خواهد کرد، گفت: مسابقات 27 سال در تهران برگزار شده و برای نخستین بار است که میزبانی به زنجان داده می‌شود.

جوان با اشاره به اینکه قصد داریم میزبانی این مسابقات در زنجان را دائمی کنیم، تصریح کرد: برگزاری شایسته این مسابقات می‌تواند به این امر کمک کند.

وی خواستار همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات شد و گفت: طبق پیش بینی‌ها برگزاری این مسابقات 230 میلیون هزینه خواهد داشت.

جوان با اشاره به حضور مسئولان کشوری در این مسابقات عنوان کرد: مسئولان فدارسیون و وزیر ورزش در این مسابقات حضور خواهند داشت و همچنین هماهنگی‌ها برای پخش زنده این مسابقات از شبکه 3 نیز انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به حضور ورزشکاران استان زنجان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اشاره و اظهار کرد: پیش بینی ما حضور 50 نفر ورزشکار زنجان در این مسابقات است که احتمال افزایش نیز وجود دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر