logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

میزبانی مسابقات بین‌المللی به توسعه زیرساخت‌های ورزشی زنجان کمک می‌کند/ مدیران عامل برخی صنایع به جای تبلیغات بی‌اثر به ورزش کمک کنند

میزبانی-مسابقات-بین‌المللی-به-توسعه-زیرساخت‌های-ورزشی-زنجان-کمک-می‌کند-مدیران-عامل-برخی-صنایع-به-جای-تبلیغات-بی‌اثر-به-ورزش-کمک-کنند

معاون استاندار زنجان با اشاره به میزبانی زنجان در مسابقات بین‌المللی جام فجر در رشته بدمینتون گفت: میزبانی مسابقات بین‌المللی به توسعه زیرساخت‌های استان زنجان کمک می‌کند.

به گزارش موج رسا; سیدبیوک موسوی امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان با اشاره به ماموریت‌های تعریف شده از طرف اداره کل ورزش و جوانان برای دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در برگزاری شایسته مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر اظهار کرد: برخی از بندهای ماموریت‌های تعریف شده نیاز به بازنگری دارد چرا که با ماموریت‌های ذاتی دستگاه‌‎ها همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه اگر قرار است از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای برگزاری این مسابقات درخواست کمک کنیم باید برخی موارد رعایت شود، ابراز کرد: زحمات هیئت بدمینتون و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای کسب میزبانی این مسابقات قابل تقدیر است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با ابراز اینکه کسب میزبانی مسابقات مهم برای استان خوب است، گفت: در هر رشته ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما باید مراقب امثال مربیان تایلندی باشیم.

وی بیان کرد: ممکن است زیرساخت‌های ما برای برای این امر فراهم نباشد اما برگزاری این مسابقات سبب می‌شود تا به فکر توسعه زیرساخت‌های ورزشی باشیم و به امکانات ورزشی استان اضافه شود.

موسوی با بیان اینکه در برگزاری مسابقات بین‌المللی باید نسبت به اقتصاد استان و شهرستان نیز توجه داشته باشیم، افزود: باید دنبال اسپانسرهایی در این خصوص باشیم، بالاخره آن مدیرعامل عزیزی که عکس خود را به همراه ترانسفو در کنار اتوبان نصب می‌کند، می‌تواند پول این گونه کارهای تبلیغی که اثر زیادی هم ندارد را به ورزش بدهد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران عامل به جای اینگونه تبلیغات می‌توانند به ورزش کمک کنند تا هم شان شرکت، هیئت مدیره و مدیرعامل حفظ شود و به حفظ شان استان کمک کنند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر به اداره کل ورزش و جوانان کمک کنند، اظهار کرد: باید کاری کنیم تا کسانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند با خاطره خوب زنجان را ترک کنند.

وی با بیان اینکه اگر مشکلی در برگزاری این مسابقات وجود داشته باشد، ممکن است از کسب میزبانی‌ها محروم شد، گفت: باید آبروی استان در برگزاری این مسابقات به نحو احسن حفظ شود.

موسوی با اشاره به برنامه‌ریزی استان برای بازیهای آسیایی جاکارتا تصریح کرد: مربیان استان با کمترین امکانات بیشترین دستاوردها را رقم زده‌اند که این موضوع در آمارهای مربوط به اعزام و مدالها به خوبی قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران بالاتر از امکانات استان است، ابراز کرد: امکانات ما قابل مقایسه با استانهای اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و گیلان نیست چرا که آنها از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مربیان برای کسب این افتخارات خون دل خورده‌اند، افزود: بارها گفته‌ایم که هزینه در ورزش هزینه نیست بلکه درآمد است و به واسطه همین ورزش می‌توان جلوی برخی آسیب‌های اجتماعی را گرفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر