logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۴۹۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

شناسایی 1241 انشعاب غیرمجاز در استان زنجان/ زنجان بیشترین مصرف آب آشامیدنی در بین سایر شهرستان‌های استان را دارد

شناسایی-1241-انشعاب-غیرمجاز-در-استان-زنجان-زنجان-بیشترین-مصرف-آب-آشامیدنی-در-بین-سایر-شهرستان‌های-استان-را-دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در هشت ماهه امسال یک هزار و 241 انشعاب غیرمجاز در استان زنجان شناسایی شده است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان مصرف آب در استان زنجان اظهار کرد: امسال در استان زنجان 36 میلیون متر مکعب آب آشامیدنی مصرف شده است.

وی ابراز کرد: مصرف مشترکین در استان زنجان در 8 ماهه سال جاری بیش از 36 میلیون متر مکعب بوده است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در بین مراکز شهرستانهای استان بیشترین مصرف مربوط به شهر زنجان با بیش از 22 میلیون متر مکعب بوده است و شهرهای ابهر و خرمدره به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: در سال 96 در استان زنجان تا‌کنون یک هزار و 241 انشعاب غیر‌مجاز شناسایی شده است که از این میزان 771 مورد تبدیل به مجاز شده است.

جزء قاسمی تعداد کنتور های خراب استان را بیش از 7 هزار مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد کنتور خراب بیش از 4 هزار مورد توسط شرکت آب و فاضلاب تعویض و هزار مورد نیز توسط مشترکین تعمیر و تعویض شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برای برخی از مشترکین آب و فاضلاب معافیت‌هایی در نظر گرفته شده که در این زمینه نیز امسال 134 مورد مورد انشعاب رایگان در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: استان زنجان بیش از232 هزار مشترک آب و فاضلاب دارد که جمعیتی بالغ بر 725 هزار نفر را شامل می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر