logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست تیم ووشو مقاومت زنجان:

صعود تیم مقاومت زنجان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر جوانان/ به دنبال مقام قهرمانی مسابقات هستیم

صعود-تیم-مقاومت-زنجان-به-مرحله-نیمه-نهایی-لیگ-برتر-جوانان-به-دنبال-مقام-قهرمانی-مسابقات-هستیم

سرپرست تیم ووشو مقاومت زنجان از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی خبر داد و گفت: مرحله نیمه نهایی نیمه دوم دی ماه برگزار می شود.

هادی موحدنیا در گفت وگو با خبرنگار موج رسا، با اشاره به بازیهای تیم مقاومت در لیگ برتر جوانان اظهار کرد: تیم ووشوی زنجان در هفته ششم لیگ جوانان به مصاف هیئت اردبیل خواهد یافت.

وی با بیان اینکه صعود تیم مقاومت به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است، افزود: بازی با هیئت اردبیل برای زنجان در حکم یک بازی تشریفاتی است.

سرپرست تیم ووشو مقاومت زنجان با اشاره به اینکه تیم ما با پنج بازی و 15 امتیاز در صدر جدول گروه یک مسابقات قرار دارد، ابراز کرد: از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

وی بیان کرد: بازیهای مرحله نیمه نهایی نیمه دوم دی ماه در آکادمی ووشو در تهران برگزار می شود.

موحدنیا با بیان اینکه تیم مقاومت در هفته پنجم تیم سپاه سلمان را با نتیجه 8 بر 3 شکست داد، عنوان کرد: تیم زنجان تا این مرحله از مسابقات با قدرت حریفان را از پیش رو برداشته است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نیمه نهایی بازیهای سختی را پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: پرشین طبرستان، رنگ فیروزه شیراز و هیئت البرز از شانسهای صعود گروه دوم هستند که ووشوکاران خوبی را در اختیار دارند.

سرپرست تیم ووسو مقاومت زنجان با بیان اینکه ما تیم جوانی را در اختیار داریم، اظهار کرد: اولویت ما در همه دوره های لیگ استفاده از بازیکنان بومی است تا برای مسابقات قهرمانی کشور کسب تجربه کنند.

وی تصریح کرد: ما در طول این سالها ورزشکاران زیادی را به تیم ملی معرفی کرده ایم.

موحدنیا با بیان اینکه تیم مقاومت پرافتخارترین تیم لیگ جوانان است، افزود: ما در تمام دوره های لیگ در فینال مسابقات حضور داشتیم و چند دوره نیز به مقام قهرمانی دست یافته ایم.

وی بیان کرد: با توجه به آمادگی که ورزشکاران ما دارند امسال نیز یکی از شانسهای قهرمانی هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر