logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

فلسطین تاوان بی‌عرضگی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد/ ایران با تمام قدرت در برابر استکبار جهانی ایستاده است

فلسطین-تاوان-بی‌عرضگی-کشورهای-به-ظاهر-مسلمان-عربی-را-می‌دهد-ایران-با-تمام-قدرت-در-برابر-استکبار-جهانی-ایستاده-است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه فلسطین تاوان بی‌عرضگی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد گفت: این کشورهای به ظاهر مسلمان عربی مدعی اسلام هستند ولی در عمل هیچ کاری نمی‌کنند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسرائیل علیه مردم این کشور اظهار کرد: مردم‌ مظلوم فلسطین تاوان بی عرضگی و ناتوانی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد.

وی تصریح کرد: این کشورهای به ظاهر مسلمان عربی مدعی اسلام هستند ولی در عمل هیچ کاری نمی‌کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اهداف کشورهای استکبار برای مسلط کردن اسرائیل به مردم کشور فلسطین تصریح کرد: استکباران می‌خواهند فلسطین، سوریه و لبنان را از رده خارج کنند و اسرائیل را در قبله نخست مسلمانان مستقر کنند.

وی به جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره و اظهار داشت: ۷۰ سال است که اسرائیل منطقه را ناآرام کرده است و همانند غده سرطانی مردم مظلوم فلسطین را به قتل می‌رساند.

خاتمی افزود: در کشور آمریکا فقط شش میلیون یهودی وجود دارد و منطقه و دنیا به وسلیه همان تعداد یهودی نا آرام هست و منطقه رو به خاک و خون می‌کشند.

وی با بیان‌اینکه قبله نخست مسلمانان ۷۰ سال است که در اشغال صهینویست‌ها است، تصریح کرد: سه نسل سپری شده است و همچنان در آن منطقه شاهد ظلم و ستم هستیم.

امام جمعه زنجان به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: حداقل‌ترین‌ اقدام کشورهای عربی باید این بود که سفیرهای خود را از آمریکا به کشورهای خودشان برگردانند ولی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی لال شده‌اند.

وی هدف از ایجاد تروریست‌های داعش و النصرت را ایجاد آرامش و امنیت برای اسرائیل دانست افزود: آمریکا برای اینکه اسرائیل در امان باشد این نیروهای تروریستی را در منطقه ایجاد کرده است.

خاتمی جمهوری اسلامی ایران را پرچم‌دار ‌مبارزه با استکبار عنوان کردو افزود: جمهوری اسلامی با قدرت کامل مقابل کشورهای استکبار ایستاده است.

وی به سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری اشاره کرد و گفت: ۱۸ آذر ۵۹ سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری است که او یک قهرمان پرواز دوران دفاع مقدس است و یادش گرامی‌باد.

امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه ۱۹ آذر روز جهانی حقوق بشر است، تصریح کرد: حقوق بشری وجود ندارد و سازمان ملل در اختیار استکباران است و اینهمه جنایات در منطقه می‌شود ولی صدای حقوق بشر درنمی‌آید.

وی با ادای احترام به شهدای محراب انقلاب اسلامی گفت: ۲۰ آذر سالروز شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب است که او همانند جدش امام حسین(ع) به شهادت رسید و بدنش قطعه قطعه شد و در جوار مقدس احمد بن موسی(ع) آرام گرفت.

خاتمی موغقیت خوب تیم وزنه بردار کشور اشاره و بیان کرد: تیم قهرمان وزنه برداری دل مردم را شاد کرد و امام مسلمین از ورزشکاران به ویژه ورزشکار مقاومت علیرضا کریمی پهلوان سرافراز کشور تقدیر کرد که آن‌ را نماد عزت ایرانیان دانست.

 

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر